תוכן עניינים

שיווק עסקים באינטרנט – איך לקדם את העסק בדיגיטל

עסקים רבים הבינו כי בעקבות התחרות הגוברת בשוק המקומי והבינלאומי והשינויים הקיצוניים שעולם המסחר עבר בעקבות משבר הקורונה צריך לפעול נכון ולתכנן בצורה מקצועית את האסטרטגיית השיווק הדיגיטלי על מנת להישאר במשחק ולהמשיך לתת שירות ללוקחות ולהגיע ללקוחות חדשים בשביל להמשיך ולהתקיים בזירה העסקית.

המעבר המאסיבי לפעילות אונליין שבכל אופן היה קיים בשנים האחרונות רק התחזק בעקבות משבר הקורונה וקיבל דחיפה משמעותית.
תחום השירותים והמכירות אונליין נמצא מטבע הדברים בשיא כל הזמנים וכיום זהו דבר הכרחי עבור עסק להיות נוכח בצורה משמעותית ביותר בזירה הדיגיטלית משמע – להפנות תקציבים ולייצר קמפיינים שיווקים, פרסום דיגיטלי ונוכחות באינטרנט.

מנקודת מבט של מאמצי השיווק של העסקים ניתן לומר בבירור כי המפתח להצלחה טמון בשיווק הדיגיטלי – שיווק אורגני וכמו כן שיווק ממומן.
יותר ויותר עסקים כיום בכל רחבי העולם מפנים תקציבים גדולים מאי פעם לטובת שיווק דיגטלי עבור העסק שלהם מתוך הבנה שזו הדרך הטובה לקדם את העסק וכמו כן תוך והכרה באחוזי ההצלחה והחזר ההשקעה הגדול על התקציב משמע יצירת רווחים (אם מנהלים את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי בצורה מקצועית ונכונה).

מבחינת היתרונות של שיווק דיגיטלי הם מתבטאים במספר דרכים מרכזיות:
בנוסף להחזר השקעה כמעט מיידי הסביבה הדיגיטלית חושפת את העסק לדבר נוסף –  לקהלי יעד חדשים ומגוונים שייתכן כי את חלקם לא הכיר עד כה וכך ניתן למתג את העסק ולהגדיל את מאגר הלקוחות ולכבוש שטחים חדשים
בצורה זו עבור עסקים רבים שלא היתה להם נוכחות רצינית באינטרנט עד כה ניתן לראות בבירור איך עי" ניהול קמפיינים ממומנים, פעילות ברשתות חברתיות וקידום אתרים אורגני ניתן להגדיל את המכירות, למתג את העסק, לחזק את פעילות מועדוני לקוחות, להגדיל את הרווח הכולל על כל לקוח ועוד.

בימים אלו שיווק עסקים באינטרנט יכול לפתוח דלתות רבות למקורות הכנסה חדשים עבור העסקים מה שמהווה מקור חשוב ביותר לקיום העסקי והמשך ההתפתחות.

שיווק-דיגיטלי-לעסקים
שיווק דיגיטלי

לפרסום עסקים באינטרנט יש אין סוף שיטות ואסטרטגיות וכמו כן ערוצי שיווק רבים.
על מנת להצליח חשוב להגדיר בצורה מלאה ונכונה את קהל היעד וכמו כן פעולות רבות נוספות על מנת להציג לקהל את המסר הנכון, את הפרסומת הנכונה ובזמן הנכון.

פרסום באינטרנט לעסקים – קידום אתרים בדרך הנכונה

יש מגוון גדול מאוד של שיטות ואסטרטגיות לשיווק עסקים באינטרנט ופרסום בגוגל לעסקים,  החדשות הטובות הם שחלק מהם חינמיות כך שניתן להגיע לחשיפות אורגיות במספרים גבוהים ע"י עבודה מאומצת ומקצועית בתחום זה.

כמובן כי מטבע הדברים קידום ממומן יגדיל את החשיפה לקהל היעד וגם ייתן תוצאות כמעט מידיות ביחס לשיווק אורגני שזו השקעה לטווח ארוך.

שיווק ממומן ע"י יצירת פרסום והרצת קמפיינים ירחיב את החשיפה וגם יעניק חשיפה מיידית וקבלת תוצאות לעמות קידום אורגני שיכול לקחת זמן בסדר גודל של חודשים ועד שנים לקבלת תוצאות.

כחלק בלתי נפרד מפעילות שיווק ניתן ע"י שיווק רימרקטינג לפרסם קמפיינים לקהל שכבר היה באינטרקציה עם העסק בעבר.אסטרטגית רימרקטינג נחשבת ליעילה ביותר וכך אנו יכולים להנות ממאמצי השיווק של העסק,

ניתן  ליצור לנו קבוצה של קהל רלוונטי ולהציע לו את השירות או המוצר של העסק וכאן בא לידי ביטוי התגמול לעסקים שהם מותגים ופעילים בשוק זמן רב ומשקיעים במאמצי השיווק וכתוצאה מכך – יש להם את היכולת לטרגט קהל גדול בקמפיין רימרקטינג.

פרסום ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות הוא חלק משמעותי בשיווק הדיגטלי של הרוב המכריע של העסקים בימים אלו.
רוב קהלי היעד נמצאים בפלטפורמה חברתית כזו או אחרת ורובם ביותר מאחת, פרסום בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת הוא מנוע צמיחה גדול עבור עסקים במידה ונעשה בצורה הנכונה.


ברשתות חברתיות כדאי לשלב בין קידום אורגני ע"י יצירת תוכן ויראלי ושנותן ערך מוסף לקוראים לצד שיווק ממומן שכן רשתות חבריות ברובם מציעות פלטפורמות מתקדמות לפרסום יעיל ואפקטיבי והם כוללות דברים כגון:

– מגוון אפשרויות לטרגוט והגעה לקהל היעד

-דוחות מפורטים ואופטטמיזציה אפקטיבית

– מגוון סוגי קמפיינים

ועוד

שיווק לעסקים
שיווק עסקים באינטרנט

בניית אתר אינטרנט לעסקים

אתר אינטרנט הוא הכרחי כמובן ומהווה את הפנים של העסק בדיגיטל והוא המפתח לשיווק עסקים באינטרנט.

האתר חייב לעמוד בסטנדרטים ולהיות רספונסיבי משמע מותאם למגוון גדלי מסכים.
העיצוב חייב להיות מודרני ומותאם לקהל היעד

מהירות האתר צריכה להיות גבוהה שכן זהו נושא מאוד חשוב בימים אלו כאשר נפחי הגלישה מהמובייל עולים ועולים.

את האתר ניתן לקדם במנועי החיפוש ובעיקרם מנוע החיפוש של גוגל, ע"י קידום אתרים אורגני -ניתן לדרג את האתר במגוון מילות חיפוש שאנשים מחפשים בגוגל כך שהוא יופיע בדירוג גבוה שיוביל לאנשים שיקליקו על תוצאת החיפוש ויגיעו לאתר.
אנשים אשר מגיעים ונחשפים לעסק לאחר חיפוש בגוגל נחשבים לקהל איכותי אשר חיפוש אחר שירות או מוצר מסויים באופן יזום ולא תוך כדי גלישה חופשית באינטרנט..

פרסום ממומן בגוגל

מערכת הפרסום של גוגל מציעה מגוון אפשרויות לפרסום ממומן:

  • פרסום בתוצאות החיפוש  google ads
  • פרסום באנרים באתרים
  • פרסום ביוטיוב   \אימיילים.

דרך פרסום בגוגל ניתן להגיע במגוון דרכים אפקטיביות  כמעט לכל קהלי היעד שקיימים.
לאחר הרצת הקמפיין ניתן בעזרת גוגל לבצע אופטימיזציה, להסיק מסקנות מקצועיות ולשפר את הקמפיינים באופן משמעותי ובאופן שוטף על מנת לשמור או לשפר את הרווחיות.

שיווק תוכן באינטרנט

בעזרת כתיבת תכנים שנותנים ערך עבור המשתמשים כדוגמת, מאמרי סקירה, ניתוח פרמטרים, ביצוע מחקרים, תרגולים וכו אנו יכולים לתת ערך מוסף חשוב ביותר עבור קידום העסק באינטרנט.

שיווק בעזרת תכנים איכותיים מוביל לעליית ערך המותג וקידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

הרשמת משתמשים לניוזלטר

עם הזמן אנו כבעלי אתר אינטרנט יכולים לאסוף רשימת אנשי קשר כולל כתובות אימיילים שאליהם נוכל לשלוח תוכן מועיל, מבצעים וכך לשמור על קשר על לקוחות עבר או לקוחות פוטנציאלים וליצור קבוצה איכותית של קהל יעד שמכיר את העסק שלנו מקרוב ואת השירות או המוצר אותו אנחנו מוכרים.

ע"י הוספת טופס הרשמה לניוזלטר באתר, לקוחות עבר שלנו, מסעות פרסום וכו ניתן לשמור ולהגדיל עם הזמן את מאגר האנשים בקבוצה.

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני במנועי החיפוש הוא דרך מעולה של שיווק עסקים באינטרנט במטרה לקבל תנועה איכותית ורלוונטית של משתמשים פוטנציאלים אשר יחשפו לעסק ולפעילות שלו.
כאשר אנו מקדמים אתר אינטרנט ומבצעים אופטימיזציה נכונה למנוע החיפוש של גוגל ניתן לקדם את עמודי האתר בתוצאות החיפוש של גוגל וכמו כן ליצור דירוג למילות מפתח חדשות שלא היו מדורגות בעבר.
חברה מקצועית לקידום אורגני יכולה לבצע אופטימיזציית SEO לאתר כך שהוא יהיה ידידותי למנוע החיפוש של גוגל וידורג על יותר ויותר מילות מפתח ובמקומות גבוהים על מנת לקבל חשיפה ולהגדיל את תנועת הגולשים לאתר.

בצורה זו כאשר הגולשים מחפשים בגוגל באופן אקטיבי ויזום מונח מסויים הם נחפשים לפעילות העסקית באחת מן תוצאות החיפוש, חלק מהמשתמשים מקליקים על תוצאת החיפוש של העסק וכך מגיעים לאתר או לדף נחיתה הרלוונטי על מנת לבצע רכישה או כל סוג המרה אחר.


בצורה זו ניתן לקבל חשיפה שנחשבת לאיכותית ביותר שכן משתמשים אשר מקור הגעתם הוא ממנוע החיפוש נחשבים לאיכותיים ביותר ומכווני מטרה ביחס לקידום ממומן שכן הם מחפשים אחר מוצר או שירות באופן אקטיבי ויזום על ידם והם מכווני מטרה או מכווני רכישה יותר מאשר לקוחות אשר מגיעים מקמפיין ממומן או לאחר גלישה ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט לעסקים קטנים עם חברת UpperTech

במדריך זה מנינו מספר דרכים פופולריות של שיווק עסקים באינטרנט.
חלק מהדרכים של שיווק דיגיטלי הם חינמיות כגון קידום אתרים SEO וחלק מצריכות השקעה כספית כגון פרסום ממומן בגוגל או פרסום בפייסבוק או כל פלטפורמה אחרת.
אנו חברה לשיווק באינטרנט אשר יודעת לנהל קמפיינים של שיווק דיגיטלי וליישם אסטרטגיית קידום מנצחות אשר מגדילות את המכירות ואת ערך המותג באופן משמעותי.

בעזרת הניסיון רב השנים שלנו אנו יודעים להתאים לכל עסק את השיטות המתאימות בשבילו על מנת לפרסם ולהגיע לקהל יעד בצורה אפקטיבית זולה ולהשיג את היעדים בהצלחה.

צרו איתנו קשר לייעוץ ומידע נוסף אודות אפשרויות שיווק העסק שלכם בדיגיטל