תוכן עניינים

שיווק עסקים באינטרנט - איך לקדם את העסק בדיגיטל

עסקים רבים יודעים כי צריך לשווק את העסק במגוון ערוצים כיום על מנת להגיע לקהל יעד גדול ככל שניתן.
התחרות בתחומים רבים גוברת בשנים האחרונות והבירוקרטיה מכבידה כך שעסקים רבים חייבים לנצל את כל ערוצי השיווק שרלוונטים אליהם על מנת למקסם את השיווק שלהם לטובת השגת המטרות.

 

בפועל לא תמיד העסק מודע לכל ערוצי השיווק בין היתר מכיוון שתחום האינטרנט הוא דינמי והדברים זזים מהר כך שאם אתה לא עובד בתחום באופן שוטף לעיתים דברים מתפספסים.

איך לשווק את העסק בדיגיטל?

יש מגוון גדול מאוד של שיטות ואסטרטגיות לשיווק באינטרנט ופרסום בגוגל לעסקים,  החדשות הטובות הם שחלק מהם חינמיות כך שניתן להגיע לחשיפות אורגיות במספרים גבוהים ע"י עבודה מאומצת ומקצועית בתחום זה.

כמובן כי מטבע הדברים קידום ממומן יגדיל את החשיפה לקהל היעד וגם ייתן תוצאות כמעט מידיות ביחס לשיווק אורגני שזו השקעה לטווח ארוך.

שיווק ממומן ע"י יצירת פרסום והרצת קמפיינים ירחיב את החשיפה וגם יעניק חשיפה מיידית וקבלת תוצאות לעמות קידום אורגני שיכול לקחת זמן בסדר גודל של חודשים ועד שנים לקבלת תוצאות.

כחלק בלתי נפרד מפעילות שיווק ניתן ע"י שיווק רימרקטינג לפרסם קמפיינים לקהל שכבר היה באינטרקציה עם העסק בעבר.

 

אסטרטגית רימרקטינג נחשבת ליעילה ביותר וכך אנו יכולים להנות ממאמצי השיווק של העסק,

ניתן  ליצור לנו קבוצה של קהל רלוונטי ולהציע לו את השירות או המוצר של העסק וכאן בא לידי ביטוי התגמול לעסקים שהם מותגים ופעילים בשוק זמן רב ומשקיעים במאמצי השיווק וכתוצאה מכך – יש להם את היכולת לטרגט קהל גדול בקמפיין רימרקטינג.

 

פעילות ברשתות חברתיות

פייסבוק, לינקדין, אינסטגם ועוד הם פופולריות מאוד לשווק עסקים באינטרנט ולהקים מסעות פרסום ממומן.
 לכל אחת מהפלטפורמות יש את המאפיינים שלה ובהתאם לכך קמפיינים מסויימים שעובדים בה יותר טוב.


ברשתות חברתיות כדאי לשלב בין קידום אורגני ע"י יצירת תוכן ויראלי ושנותן ערך מוסף לקוראים לצד שיווק ממומן שכן רשתות חבריות ברובם מציעות פלטפורמות מתקדמות לפרסום יעיל ואפקטיבי והם כוללות דברים כגון:

– מגוון אפשרויות לטרגוט והגעה לקהל היעד

-דוחות מפורטים ואופטטמיזציה אפקטיבית

– מגוון סוגי קמפיינים

ועוד

שיווק לעסקים

אתר אינטרנט

אתר אינטרנט הוא הכרחי כמובן ומהווה את הפנים של העסק בדיגיטל והוא המפתח לשיווק עסקים באינטרנט.

האתר חייב לעמוד בסטנדרטים ולהיות רספונסיבי משמע מותאם למגוון גדלי מסכים.
העיצוב חייב להיות מודרני ומותאם לקהל היעד

מהירות האתר צריכה להיות גבוהה שכן זהו נושא מאוד חשוב בימים אלו כאשר נפחי הגלישה מהמובייל עולים ועולים.

את האתר ניתן לקדם במנועי החיפוש ובעיקרם מנוע החיפוש של גוגל, ע"י קידום אתרים אורגני -ניתן לדרג את האתר במגוון מילות חיפוש שאנשים מחפשים בגוגל כך שהוא יופיע בדירוג גבוה שיוביל לאנשים שיקליקו על תוצאת החיפוש ויגיעו לאתר.
אנשים אשר מגיעים ונחשפים לעסק לאחר חיפוש בגוגל נחשבים לקהל איכותי אשר חיפוש אחר שירות או מוצר מסויים באופן יזום ולא תוך כדי גלישה חופשית באינטרנט..

פרסום בגוגל

מערכת הפרסום של גוגל מציעה מגוון אפשרויות לפרסום ממומן:

  • פרסום בתוצאות החיפוש  google ads
  • פרסום באנרים באתרים
  • פרסום ביוטיוב   \אימיילים.

דרך פרסום בגוגל ניתן להגיע במגוון דרכים אפקטיביות  כמעט לכל קהלי היעד שקיימים.
לאחר הרצת הקמפיין ניתן בעזרת גוגל לבצע אופטימיזציה, להסיק מסקנות מקצועיות ולשפר את הקמפיינים באופן משמעותי ובאופן שוטף על מנת לשמור או לשפר את הרווחיות.

ניוזלטר

עם הזמן אנו כבעלי אתר אינטרנט יכולים לאסוף רשימת אנשי קשר כולל כתובות אימיילים שאליהם נוכל לשלוח תוכן מועיל, מבצעים וכך לשמור על קשר על לקוחות עבר או לקוחות פוטנציאלים וליצור קבוצה איכותית של קהל יעד שמכיר את העסק שלנו מקרוב ואת השירות או המוצר אותו אנחנו מוכרים.

 

ע"י הוספת טופס הרשמה לניוזלטר באתר, לקוחות עבר שלנו, מסעות פרסום וכו ניתן לשמור ולהגדיל עם הזמן את מאגר האנשים בקבוצה.

פרסום עסקים בדיגיטל עם UpperTech

במדריך זה מנינו מספר דרכים פופולריות לפרסם את העסק באינטרנט.
חלק מהדרכים חינמיות וחלק מצריכות תקציב.
אנו יודעים לייצר וליישם אסטרטגיית שיווק מנצחת אשר תגביר את ערך המותג ותשפר את החישפה ומהכירות לעסק באופן משמעותי.

בעזרת הניסיון רב השנים שלנו אנו יודעים להתאים לכל עסק את השיטות המתאימות בשבילו על מנת לפרסם ולהגיע לקהל יעד בצורה אפקטיבית זולה ולהשיג את היעדים בהצלחה.

צרו איתנו קשר לייעוץ ומידע נוסף אודות אפשרויות שיווק העסק שלכם בדיגיטל

מאמרים בשיווק דיגטלי

שיתוף ברשתות חברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

צור קשר