תוכן עניינים

ביצוע אנליזה בצורה מקצועית היא אחת המפתחות לקידום ממומן באופן מוצלח ואפקטיבי ופרסום ממומן בגוגל.

כאשר אנו מפרסמים ומשקיעים כספים באופן עצמאי או באמצעות סוכנות פרסום דיגיטלי אנו מתחילים לקבל כמויות עצומות של מידע מהמשתמשים שלנו,
עלויות כספיות של הקלקות, רכישות או כל המרה אחרת, שהייה וגלישה באתר או דף הנחיתה ועוד.

בשלב זה ניתוח הנתונים באופן נכון וביצוע אופטימיזציה לקמפיינים תשפר משמעותית את אחוז ההמרה והצלחת הקמפיינים.

לפעמים אם אנו לא יודעים בדיוק מה אנחנו מחפשים ניתן "לטבוע" בים של מידע.
בואו ונמנה מספר דגשים שנוכל להעזר בהם על מנת לשפר את מלאכת פרסום ה PPC או כל צורה פרסום אחרת למען הצלחה ועמידה ביעדי הקמפיין.

תשקיעו את הזמן הדרוש על מנת לצבור את ידע המספק באנליטיקס

לטובת ביצוע אנליזת נתונים ישנם בשוק כיום מספר רב של פלטפורמות אשר יכולות לנתח את המידע ולעזור לנו בהבנת התנהגות המשתמשים והתגובה שלהם לקמפיין.

גוגל אנליטיקס:

בראש ובראשונה נמצאת המערכת של גוגל אנליטיקס שהיא חינמית ומקצועית ביותר וכאשר מחברים אותה לאתר ע"י הטעמת פיקסל היא נותנת לנו מידע רב ערך.

פייסבוק אנליטיקס

אפשרות שנייה היא מערכת האנליטיקס של פייסבוק שגם היא חינמית וגם על מנת להשתמש בה צריך להטמיע את הפיקסל של פייסבוק.

SEMRUSH

פלטפורמה מקצועית לניתוח SEO וכמו כן פעילות PPC.
בעזרת הפלטפורמה ניתן לגלות מילות מפתח רלוונטיות בשתי התחומים הנ"ל וכמו כן לבצע מחקר מתחרים ועוד נושאים רבים וחשובים.

פלטפורמה זו היא לא חינמית אבל מדובר בפלטפורמה שאם משתמשים בה נכון ניתן לקבל מידע רב ערך אודות פעילות שיווק דיגיטלי בתוכה פרסום ממומן.

על אותו המשקל יש פלטפורמות נוספות שניתן להשתמש בהם תמורה תשלום ולכל אחת היתרונות והחסרונות שלה, פלטפורמות כגון: Ahref, majestic, spyfu ועוד.

 

סבלנות ואורך רוח

זה בכלל טיפ שיכול לעזור לכם בכל תחום בחיים 😊 אבל במיוחד בתחום ניתוח הנתונים.

חשוב מאוד לא להיבהל בכמויות של מידע וחובה לקחת בחשבון כי תהליך עיבוד הנתונים לוקח זמן וככל שאנו חוקרים ובודקים ומבצעים ניסוי ותהייה כך המסקנות מגיעות.

צריך לעבוד בצורה סבלנית תוך הגדרת יעדים ו KPI שאותם אנו רוצים לבדוק ולהתחיל צעד צעד ולהסיק מסקנות בהתאם.
אופטימיזציה הן לקידום אתרים אורגני והן ממומן מתבצעת בצעדים קטנים ובטוחים תוך ביצוע A\ B טסטינג והסקת מסקנות בהתאם.

היכנסו למדריך הבא על מנת להבין יותר טוב את ההבדלים בין פרסום בגוגל לבין פרסום בפייסבוק וכך תדעו יותר טוב היכן תרצו להתחיל כאשר הכל תלוי כמובן בקהל היעד, התקציב, היעדים שלכם וכו.

תגדירו תקציב מספק:
בשביל לבצע ניתוח אנליסטי בצורה נכונה אתם צריכים מידע לעבוד איתו ובשביל שיהיה לכם את המידע אתם צריכים להשקיע את המשאבים המתאימים.
אנו לא רוצים להיכנס כאן למספרים בגלל שזה יכול להשתנות מתחום לתחום ואין מספר קסם שאיתו ניתן להתחיל קמפיין.

אם אין לכם את המשאבים כרגע לקידום ממומן תתחילו בקידום אורגני או דרך רשתות חברתיות או תשקיעו יותר בתחומים אלו.

ראינו בעבר מפרסמים אשר השקיעו 100 ש"ח ביום וציפו לראות תוצאות אבל בפועל הדבר לא עבד כך, לא היה להם מספיק תקציב לעבוד איתו בין הפלטפורמות השונות, ליצור מסעות לקוח, לעשות שיווק רימרקטינג וכך הקמפיין שלהם לא הצליח להגיע ליעדים.

פיתוח-אתרי-אינטרנט
מאמרים בשיווק דיגטלי

שיתוף ברשתות חברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

צור קשר