תוכן עניינים

פרסום דיגיטלי בצורה הנכונה ומותאמת לעסק יכול להוביל לעלייה משמעותית בתנועת הגולשים לאתר.

בשיווק דיגיטלי לעסקים ניתן לפרסם במספר שיטות ופלטפורמות שונות על מנת להגדיל את החשיפה שמקורה בחיפושים אורגנים בגוגל או ע"י פרסום עסקים באופן ממומן ועם תקציב מוגדר.

עלייה חדה בהיקף הפרסום באינטרנט בשנים האחרונות

בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה האחרונה בזמן משבר הקורונה ישנה עלייה חדה בהיקפים של מחזורי הפעילות של העסקים בסביבה הדיגיטלית.
מטבע הדברים עסקים רבים השתמשו יותר ויותר בחברה לפרסום באינטרנט על מנת לקדם את פעילות השיווק הדיגיטלית ולמעשה לשמר ואף לשפר את כמות המכירות החודשיות שלהם.

מהם השיטות המובילות לקידום אתרים באינטרנט

ברשת האינטרנט יש מגוון רחב של אפשרויות פרסום ושיווק על מנת לחשוף את הפעילות העסקית בדיגיטל וכך להוביל להגדלת המכירות, חשיפה, מיתוג וכו.

מהם הפלטפורמות המובילות לפרסום באינטרנט?

פרסום בפייסבוק

פרסום עסקים בדיגיטל דרך פרסום ממומן בפייסבוק היא דרך מעולה ברוב המקרים לשיווק דיגיטלי לעסקים,
כמעט כל קהל היעד של הרוב המכריע של העסקים נמצא בפייסבוק ובעזרת מערכת הפרסום הגמישה של פייסבוק ניתן לפרסם במגוון שיטות את העסק.
על מנת להשיג תוצאות טובות מפרסום בפייסבוק ניתן להיעזר בחברת פרסום דיגיטלי על מנת לייצר קמפיינים מותאמים לעסק ולפעילות העסקית שלו שכן התחרות גדולה ופרסום בפייסבוק לעסקים צריך להיעשות בצורה המקצועית ביותר על מנת להגיע לתוצאות חיוביות ובזמן קצר יחסית

פרסום בגוגל

פרסום עסקים בגוגל בעזרת חברת פרסום טומן בחובו פוטנציאל עצום שכן דרך פלטפורמת הפרסום של גוגל ניתן לפרסם מגוון סוגי קמפיינים ולהגיע לכמעט 100% מהקהל היעד של העסקים.
בעזרת פרסום דרך גוגל ניתן לפרסם מודעות Search שמוצג בתוצאות החיפוש, פרסום ברשת הבאנרים במגוון עצום של אתרים באינטרנט, פרסום מודעות ווידאו וטקסט ביוטיוב,  פרסום דרך פלטפורמת GMAIL  ועוד.

פלטפורמת הפרסום של גוגל נחשבת למקצועית ביותר, מאפשרת אנליזה איכותית וניתן להגיע בעזרתה לתוצאות מעולות עבור הפרסום באינטרנט.
חברת פרסום מקצועית יכולה לנצל את היתרונות של פרסום בגוגל ולייצר קמפיינים עם גמישות תקציבית, עבודה לפי משפכים שיווקיים ופרסום בעלות נמוכה יחסית על מנת לנצל את תקציב הפרסום בצורה המיטבית.

חברת פרסום באינטרנט
חברת פרסום באינטרנט

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים בגוגל הוא דרך מעולה לקדם את העסק בזירה הדיגיטלית.

על מנת לקדם את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל אנו מבצעים התאמה של האתר לפרמטרים של האלגוריתם של גוגל על מנת לשפר את מיקומי האתר על מילות מפתח שונות וכמו כן לקבל דירוג על מילות מפתח נוספות שרלוונטיות לפעילות העסקית.


קידום אורגני כולל שיפור האופטימיזציה למנועי החיפוש והוא כולל אלמנטים רבים שצריך לשפר או לתחזק כגון: שיפור חווית המשתמש, שיפור מהירות, אופטימיזציה למילות מפתח, בניית קישורים איכותיים, מיתוג ועוד.
התנועה האורגנית של לקוחות אשר מגיעים דרך גוגל נחשבת לאיכותית ביותר ולכן עלינו להשקיע את מירב המאמצים בהתאם לתכנית האסטרטגית על מנת למצות את הקהל האורגני שפוטנציאלי להגיע מגוגל.

מהם השיטות המרכזיות לקידום אורגני בגוגל?

כאמור האלגוריתם של גוגל בנוי ממעל 200 פרמטרים שונים שלפיהם מדורג האתר על שלל מילות מפתח.
בניית קישורי backlinks, אופטימיזציה למילות מפתח, שיפור מהירות האתר וחווית המשתמש, הגדלת זמן השהייה הממוצע באתר, ידידותיות לרספונסיביות, נגישות, תוכן רלוונטי, היררכיית HTML ועוד.

איך מודדים את יעילות השיווק באינטרנט?

כל קמפיין שיווקי של פרסום ממומן צריך להתחיל מהגדרת יעדים ומטרות.
בנוסף למערכות ניהול לקוחות, כספים וכו של החברה שאותה מפרסמים משרד פרסום יכול בקלות להשתמש בכלים מתקדמים של אנליטיקס בנוסף לפלטפורמות הפרסום על מנת לעקוב אחר המרות, החזרה השקעה על הפרסום וכו.

כמה עולה פרסום באינטרנט?

התשובה לשאלה על כמה עולה קידום בדיגיטל תלוייה באופי הפעילות העסקית, התקציב, אסטרטגיית השיווק באינטרנט וכו.
ניתן לומר כי משרד פרסום דיגיטלי יגבה החל מאלפי שקלים בודדים לקידום אורגני ופעילות פרסום בסיסית בפייסבוק וגוגל ומכאן ניתן לעלות לאסטרטגיות קידום מתקדמות, עבודה בריבוי פלטפורמות וכו' ומקרה זה התקציבים יהיו גדולים יותר.

מחפשים חברת פרסום לניהול השיווק באינטרנט?

הגעתם למקום הנכון! לחברת הפרסום UppeTech ניסיון רב שנים בניהול קמפיינים בשוק המקומי והבינלאומי, השאירו לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם הצעת אסטרטגיה והצעת מחיר בהתאם לעסק שלכם ולמטרות הפרסום.