תוכן עניינים

פייסבוק כידוע היא אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם,
מילארדי אנשים גולשים בפייסבוק כמעט על בסיס יומי ומשתפים דרכה מידע רב אודות החיים שלהם, דעות, תחביבים וכו.

בעזרת הלפלטפורמה והמידע על המשתמשים ועל המאפיינים שלהם פייסבוק מאפשרת בין היתר לפרסם באופן ממומן תוך טרגוט קהל יעד על פי מספר רב של מאפיינים כגון:
גיל, מגורים, תחביבים, רימרקטינג- משמע אתרים אחרים שבהם גלשו, מצב משפחתי ועוד.

השילוב הזה של משתמשים רבים אשר גולשים ברשת על בסיס יומי ומקדישים לכך לא מעט זמן ביום לצד יכולת לטרגט באופן יחסית מדוייק קהל יעד שבו אנו מעוניינים יוצר פלטפורמה מעולה לפרסום ממומן.

פרסום בפייסבוק זה תחום שעובד חזק כבר קרוב ל 15 שנים.. כמעט כל קהל היעד נמצא שם ובעזרת מסרים נכונים תוך ביצוע אופטימיזציה ניתן להגיע לתוצאות יפות מאוד גם עם השקעה כספית יחסית נמוכה לפלטפורמות אחרות.

יתרונות בניהול בפרסום דרך פייסבוק:

פרסום בפייסבוק זה תחום שעובד חזק כבר קרוב ל 15 שנים.. כמעט כל קהל היעד נמצא שם ובעזרת מסרים נכונים תוך ביצוע אופטימיזציה ניתן להגיע לתוצאות יפות מאוד גם עם השקעה כספית יחסית נמוכה לפלטפורמות אחרות.

  • קהל יעד מגוון נמצא בפלטפורמה באופן קבוע ובמספרים גדולים
  • ניתן להשתמש בתור פלפורמה לרימרקטינג כחלק מאסטרטגיית שיווק כללית לעסק.
  • כלים מקצועיים לניתוח ביצועים ואופטימיזציה
  • מגוון רחב של יעדי קמפיינים כגון: לידים, המרות, רכישות, חשיפה, מעורבות ועוד.
  • מחיר זול יחסית (תלוי באופי הקמפיין וקהל היעד)
  • חשיפה וחיזוק המותג

     

מה צריך לעשות לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

בפרסום בפייסבוק דבר ראשון עלינו להכיר את המוצר שאנו מוכרים לעומק וכמו כן  את קהל היעד ולגבש את הדרך הטובה ביותר לפנות אליו.
כיום בעולם הפרסום התחרותי הכרחי להגדיר משפך שיווקי לכל קמפיין כך שנדע איך לפנות ללקוח במספר דרכים ולהכין אותו לביצוע הפעולה שבה אנו מעוניינים כגון: רכישה, הרשמה וככ.

לאחר מכן ממשיכים להקמת הקמפיין תוך גיבוש גרפיקה, קופירייטינג, בדיקת כל הנכסים הדיגיטלים, ווידוא התקנת פיקסלים באתר, ווידוא דרכי יצירת קשר עם בעל העסק וכו.

מתי רואים תוצאות?

פרסום בפייסבוק יכול להיות זריז יחסית ולאחר היכרות מלאה עם המוצר והגדרת יעדים בהתאם ניתן לצאת לדרך עם גרפיקה ומסרים מתאימים ותוך כמה ימים כבר לראות את הלידים מגיעים או כמות המכירות שעולה.

כמובן כי לכל עסק יש את האופי שלו והקמפיין שמתאים לו לכן רק לאחר שיחת ייעוץ ניתן לקבל לוח זמנים יותר מדוייק כולל פירוט תקציב וכו.

צרו איתנו קשר לייעוץ וושיתוף פעולה

שיווק רימרקטינג
מאמרים בשיווק דיגטלי

שיתוף ברשתות חברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

צור קשר