תוכן עניינים

שיווק דיגיטלי לעסקים

שיווק דיגיטלי שמבוצע תוך שימוש באסטרטגיה הנכונה והאפקטיבית עבור העסק יכולה לשפר באופן משמעותי את המכירות והמיתוג של העסק וכל זה בעלויות נמוכות הרבה יותר ביחס לשיטות פרסום מסורתיות כגון:

טלויזיה, רדיו, שלטי חוצות ועוד.

כיום התקציבים המופנים לטובת שיווק דיגיטלי גדלים מידי שנה וכמו כן הפלטפורמות ואפשרויות הפרסום דרכם ניתן להגיע לקהל היעד.

מנועי חיפוש, פרסום ממומן, רשתות חברתיות, אימייל, ווידאו כל אלו ועוד הם דרכים פופולריות אשר דרכם אתם יכולים לקדם את העסק שלכם בצורה אפקטיבית.

יתרונות השיווק הדיגיטלי לעסקים

שליטה בתקציב
בקמפיין שיווקים הדיגיטל אנו יכולים לשלוט בתקציב באופן מיידי ולהגדיר שינויים לפי הצורך והצלחת הקמפיין באופן פשוט ויעיל וכך לוודא שאנו שומרים על החזר השקעה חיובי ועומדים ביעדי השיווק.

קמפיינים חוצי פלטפורמות
בדיגיטל יש מגוון פלטפורמות שדרכם ניתן לפרסם ולכל עסק יש את קהל היעד שלו והמטרות שלו ובהתאם לכך ניתן לבחור את האסטרטגיה והמקומות הנכונים לפרסום עבורו באופן נכון ויעיל.

אופטימיזציה
בניגוד לשיטות מסורתיות של פרסום בדיגיטל אנו מחברים את פעילות השיווק לכלי אנזליזה רלוונטים וכך יכולים לקבל את כל הנתונים הרלוונטים למדידת הקמפיין ובהתאם לכך לשנות ולשפר לטובת שיפור התוצאות.

רימרקטינג
בעזרת שיווק רימברקטינג אנו יכלים "לצבוע" משמע לסמן את כל מי שהיה באינטקרציה עם הנכס הדיגיטלי שלנו,
לדוגמא: הקליק על מודעה, ביקר באתר שלנו, פתח את האימייל ששלחנו וכו וכך אנו יוכלים להסיק כי הוא מביע עניין בשירות או המוצר של העסק וכדאי להמשיך ולהציג לו מודעות.
כמובן שכל זה נעשה כחלק ממסע לקוח שלם ובהתאם לאסטרטגיה שנבחרה וגם בנושא זה מתבצעת אופטימיזציה על מנת להגיע לקהל הכי איכותי עבורנו לטובת ביצוע ההמרה.

איך מתחילים לפרסם את העסק באינטרנט

על מנת להתחיל בקמפיינים פרסומיים כגון קמפיינים בפייסבוק, בגוגל או כל פלטפורמה אחרת באופן יעיל באופן יעיל אנו דבר ראשון מבמצעים מחקר שוק ומיפוי מתחרים וכמו כן היכרות עם הנכסים הדיגיטליים הקיימים של העסק.
לאחר מכן אנו מתחילים ביחד להגדיר את המטרות והעידים של הפרסום ולצד זאת מגדירים תקציב לפרסום שיהיה אפטקטיביב להשגת היעדים וכמו כן ניתן להגדיל אותו לאחר שנגיע להחזר השקעה חיובי על הוצאות הפרסום.

 

השלב הבא יכלול הקמת אסטרטגייה פרסומית וייחודית עבור העסק על מנת שנוכל להגיע לקהל היעד הרלוונטי ביותר ודרך פלטפורמות השיווק שנכונות ביותר עבור המטרות והתקציב שלנו.
לאחר שהקמפיינים עלו לאוויר משלב זה מתבצעת אופטימיזציה באופן שוטף ותוך שקיפות מלאה מול העסק על מנת שלא יהיו סימני שאלה וביחד נוכל להשיג את המטרות.

מדריך לשיווק דיגיטלי לעסקים
מאמרים בשיווק דיגטלי

שיתוף ברשתות חברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

צור קשר