תוכן עניינים

טרנדים לקידום אתרים

תחום קידום האתרים הוא דינמי, הפרמטרים שלפיהם נקבעים מיקומי האתר בתצאות החיפוש הלרוונטיות משתנים באופן תדיר וברוב המקרים ללא התראה מראש או פירוט אילו שינויי תעדוף בוצעו.

האלגוריתם של גוגל הוא מורכב ביותר ומכיל מעל 200 פרמטרים ברמת חשיבות שונה שקובעים את דירוג האתר במילות המפתח השונות.
חלק מהפרמטרים שמהם מורכב האלגוריתם הם וותיקים וחלקם נובעים מטרנדים בקידום אתרים ולעיתים קרובות וללא התרעה מוקדמת מתבצע עדכון אלגוריתם שמשנה את הפרמטרים שאותם מחפש גוגל וכך כל תמונת תוצאות המונחים בגוגל בשתנה ברגע אחד.

במקרה של שינוי גדול במיקומים בגוגל בגלל שינוי אליגורתים והפרמטרים שלפיהם נקבע הדירוג הדבר יכול להשפיע רובת על הכנסות הפיננסיות של העסק – לטוב ולרע.
ברגע שאתר מסויים היה מדורג בעמוד הראשון וקיבל מעמוד זה תנועת גולשים איכותית שמגיעה לאתר שלו לאחר חיפוש בגוגל – שינוי אלגורתים יכול לפגוע בו ובמיקומים שלו על מגוון מילות מפתח.

איך עושים קידום אתרים מקצועי בגוגל

קידום אתר אורגני בגוגל בצורה נכונה יכול להגביר משמעותית את תנועת הגולשים לאתר העסק.
כאשר מבוצעת ההתאמה של האתר לפרמטרים של האלגוריתם של גוגל ניתן לראות שיפור במיקומים בתוצאות החיפוש הרלוונטיות וכך לקבל חשיפה מוגברת אשר מובילה להקלקות ולתנועה נכנסת של גולשים לאתר.

קידום אורגני בגוגל בהתאם לפרמטרים הנכונים לפי דרישות גוגל וכמו כן ולטרנדים הכי חדשים יאפשר לאתר להיות בחזית התעשייה מבחינת מענה מתקדם ללקוחות וגם לדרישות של גוגל.

במאמר זה אנו נבצע סקירה של מספר טרנדים בולטים בקידום אתרים אורגני במנועי החיפוש ונלמד עוד על קידום אתרים אורגני בגוגל אך יחד עם זאת חשוב להבין כי מדובר בתחום מאוד דינמי אשר משתנה באופן תדיר ולכן חשוב לעקוב אחר שינויים, מדריכים חדשים בתחום וכו וכל זה באופן שוטף.

אתר שיהיה מעודכן וייתן מענה לעדכונים והדרישות הכי חדשות של גוגל וכמו כן לטרנדים בולטים בקידום אתרים SEO ככל הנראה יתוגמל בהתאם ע"י גוגל ע"י קידום האתר בתוצאות החיפוש

טרנדים בקידום אתרים
קידום אתר אורגני בגוגל

לבעלי אתרים חשוב להבין את הפרמטרים החשובים ולהכיר את הטרנדים בקידום אתרים ולעשות אופטימיצזיה בהתאם על מנת להשיג מקסימום תוצאות בעת קידום אתר אורגני בגוגל.
במקרה ואין את הידע או הזמן או לחילופין מדובר באתר בסדר גודל גדול עם מאות ואלפי משתמשים כדאי להעזר בחברת קידום אתרים שתתן לו את הפתרונות המקצועיים והמתקדמים בתחום זה.

חשוב להבין כי תנועה אורגנית ממנוע החיפוש של גוגל נחשבת לתנועה הכי איכותית ובעלת ערך ארוך טווח שכן המשתמשים מחפשים בעצמים באופן אקטיבי את השירות \ מוצר וכו ולכן הם הרבה יותר בשלים לביצוע רכישה  או כל המרה אחרת.

איך עושים קידום אתרים בצורה מקצועית ונכונה

רוצים לקדם את העסק בתוצאות האורגניות של גוגל?
בואו ונראה מהי אופטימיזציה נכונה לקידום אתרים בגוגל בשנת 2021:

1.שיפור חווית משתמש

בשנים האחרונות חברת גוגל נותנת דגש יותר ויותר גדול ובוחנת מקרוב את התנהגות הגולשים באתר ומשם מסיקה מסקנות האם הם מרוצים והאם כדאי לדרג את האתר בצורה משופרת בתוצאות החיפוש האורגניות כך שיגיעו אליו יותר גולשים.


חווית משתמש טובה בסופו של יום תתורגם לזמן שהייה גדול באתר ביחס למתחרים ולמה שנהוג בתעשייה וזה יהיה איתות מאוד חשוב לגוגל על כך שהאתר איכותי והמשתמשים אוהבים אותו, זהו דבר "שיעודד" את האלגוריתם של מנוע החיפוש של גוגל לשפר את המיקומים של האתר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות.

גוגל בוחנת נתונים כגון: אחוז נטישה, זמן שהייה באתר, לכמה עמודים בממוצע נחשף גולש באתר וכמו כן טרנדים בקידום אתרים אוגני, מבקרים חוזרים באתר, אחוז הקלקה בתוצאות החיפוש ועוד.

חשוב מאוד למדוד את המדדים האלו ולנסות לשפר אותם באופן תמידי ע"י ביצוע טסטינג, שיפור העיצוב הגרפי, שיפור המסרים, הוספת מידע שנותן ערך למשתמשים, שיפור האתר כולל מהירות ועוד.

אתר שבשנת 2021 יאותת לגוגל שהוא משפר את הפרמטרים האלו צפוי שיראה עלייה בתנועה האורגנית שלו באופן משמעותי ובעקבות כך עלייה במכירות ובהמרות.

2.התאמת אתר למובייל

התאמה למובייל תמשיך גם בשנה הקרובה להיות פרמטר חשוב מאוד.

המעבר הגדול של המשתמשים לשימוש במובייל מחייב את בעלי האתרים לבצע את האופטמיצזיה הנחוצה על מנת לספק פתרונות ראויים בתחום זה. כיום פיתוח האתר בתבצע עם תשומת לב עיקרית לרספונסיביות ופיתוח בשיטת Mobile First על מנת להטיח ידידותיות למשתמשי מובייל מכל הבחינות על מנת שיהנו בחווייה טובה באתר שתוביל לאחוזי המרה יותר גבוהים.

קישור לכלי בדיקת רספונסיביות

3.תוכן איכותי לקידום אתרים

בהמשך ובדומה לחוויית משתמש תוכן איכותי הוא אחד הפרמטרים הכי חשובים אם לא החשוב ביותר בתחום קידום האתרים SEO.

בשנת 2021 כשמתכוונים לתוכן איכותי בתחום הקידום האורגני הכוונה היא בין היתר לספק מידע באופן ממוקד וישיר לשאלות בהמשתמשים מחפשים עליהם תשובה וכמו כן לתת ערך מוסף עבור הקוראים.
משתמשי האתר צריכים סיבה לשהות בו זמן רב, לחזור אליו לעיתים תכופות ולעבור בין מספר עמודים באתר ה – Session גלישה בודד – כל האיתותים הללו במידה וייתקימו ייתנו סימן בוהק מאוד לגוגל על איכות האתר ודבר זה יתוגמל בדמות שיפור במיקום האתר.

תוכן איכותי עם סיכומי מידע, הוספת מידע עובדתי וסטטיסטי מאתרים אחרים רלוונטים לנושא, קטגוריות של שאלות ותשובות, קטגוריות של "אנשים גם שאלו",  התייחסות למספרים ועובדות תוך חלוקה לסעיפים ועוד.
כל אלו יאפשרו למשתמשים לקבל מידע באופן ברור וממוקד וכמו כן לגוגל להציג את המידע הזה ישירות בתוצאות החיפוש.

4.קידום אורגני לחיפוש קולי

חיפוש קולי הוא לא בדיוק טרנד בקידום אתרים אלא הוא המקום שאליו עומדת לזרום תנועה רבה של גולשים והתחום שכל הקידום האורגני מתקדם אליו בצעדי ענק.
כבר היום נפח החיפוש הקולי מצד המשתמשים בכל המקורות של החיפוש האורגני הולך ומתפתח וכבר כיום מהווה חלק חשוב במיוחד בתחום ה- SEO בשוק הבינלאומי וארה"ב בפרט.

ביצוע אופטימיזציה לחיפוש קולי תביא להגברת התנועה בעקבות כך שהאתר יוצג למשתמש כאשר הוא מחפש דרך מכשירים כגון גוגל הום, אמזון אלקסה ועוד.

מדובר בתחום חדשני שעוד בחיתוליו ומי שיבצע אופטימיזציה לכך בשנת 2021 יהיה מוכן ויכיר את התחום כך שיוכל לספק מענה ולהנות מנפחי החיפוש הגדולים שעתידים להגיע בהמשך.

5. חיבור האתר לרשתות חברתיות

קידום אתרים SEO הוא מזמן חוצה פלטפורמות ולא משהו שצריך להתבצע בתוך האתר בלבד.
כיום מדובר בפאזל אחד גדול כאשר כל חלק תורם לערך המותג והאתר בפני האלגוריתם של גוגל.

איתותים מצד הסושיאל בדמות שיתופי פוסטים ברשתות חברתיות, אזכורים, תנועה מהרשתות החברתיות לתוך האתר ועוד כל אלו חשובים ביותר בקידום האתר בצורה משמעותית בשנת 2021.

6. שימוש בווידאו לקידום אורגני

ווידאו תופס חלק משמעותי מומלץ שיהיה חלק אינטגרלי בתכנית השיווק בשנת 2021.

הזמ והפנאי שיש לגולשים לקרוא טקסטים באתר הולך ויורד עם השנים והשימוש בווידאו עולה, במיוחד בסרטוני ווידאו קצרים וממוקדים למטרה ולנושא.
צירוף ווידאו איכותי לעמודי האתר מגביר בין היתר את זמן השהייה באתר באופן ממוצע וכך תורם למאמצי הקידום.
כדאי לצרך באמצעות Embedded video סרטונים אשר יתנו עניין וערך מוסף למשתמשים.

7. קידום אתרים בעזרת תמונות

כמו פרמטרים אחרים גם חיפוש ע"י תמונות נעשה נרחב יותר ויותר בשנים האחרונות וגם בשנת 2021 הולך לקבל תפקיד חשוב.

הוספת תמונות מקוריות ואיכותיות עם תגית ALT רלוונטיות עם מילות המפתח שאותו רוצה המקדם לדחוף קדימה היא חלק חשוב במלאכת הקידום האורגני ובפרט כשרוצים לגוון את המידע שאנו מוסיפים לעמוד, לגוון את הקישורים שלנו ולהציע גרפיקות אווירה או מידע בנוסף לטקסט או לוודידאו

קידום אתר אורגני בגוגל
טרנדים לקידום אתרים

8. חיזוק מיתוג העסק

בהמשך לסעיפים הנ"ל ישנם חשוב לזכור ולתת את תשומת הלב גם לטרנדים בקידום אתרים וגם לפרמטרים הידועים והפופולרים שימשיכו לשחק תפקיד גם בשנת 2021.

  • אופטימיצזיה לאתר
  • היררכיית תגיות
  • מהירות
  • בניית קישורים איכותית
  • כמות המרות כאחוז ממבקרי האתר
  • אורך טקסט ממוצע לעמוד ועוד.פרמטרים וותיקים אלו עתידים להיות בעלי משמעות רבה לפחות בשנים הקרובות וכדאי להתחשב בהם במקביל לטרנדים ופרמטרים חדשים שככל הנראה נכנסו או ייכנסו בעתיד הקרוב לחישוב האלגוריתם של גוגל.

UpperTech – חברה לקידום אורגני

קידום אורגני לאתרים שנעשה בצורה הנכונה יכול לקדם את האתר שמגוון תוצאות חיפוש רלוונטיות אשר לקוחות פוטנציאלים מחפשים בגוגל.
ברגע שהאתר יוצג על מילות מפתח רבות ובמיקום גבוה יותר ויותר כך הגולשים יקליקו על התוצאות בסבירות ובאחוזים יותר גדולים ויגיעו לאתר על מנת לבצע רכישה, לקרוא מידע נוסף או פעולות נוספות.

אנו חברה לקידום אתרים אשר יודעת לעבוד לפי הטרנדים והפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתרים אורגני וכך יייצר אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מנצחת אשר תגדיל את חשיפה האתר ותוביל להגברת תנועה הגולשים לנכס הדיגיטלי.

צרו איתנו קשר למידע נוסף והצעת מחיר לקידום אורגני באינטרנט >