|
פרסום בגוגל לעסקים
פרסום ממומן בגוגל נחשב כבר שנים רבות ליעיל ואפקטיבי, משבר הקורונה רק חיזק את המגמה כאשר עסקים רבים עברו או חיזקו את פעילותם בסביבת האינטרנט כך שבימים אלו החשיבות של פרסום בגוגל הפכה להיות מפתח חשוב ביותר עבור הצלחת מאמצי השיווק ולמעשה המשך קיום העסק גם בזמנים מאתגרים אלו עבור עסקים רבים.
יישום אסטרטגיות פרסום בגוגל לעסקים באינטרנט ע"י גוגל אדס מאפשר לעסקים לחשוף את המוצרים שלהם והשירות שהם מוכרים לקהל יעד רלוונטי אשר מחפש באופן אקטיבי או נחשף למודעות במגוון רחב של פלטפורמות.
ביצעו קמפיינים של פרסום בגוגל בצורה הנכונה יכול לחשוף בצורה אפקטיבית ביותר את העסק \ המוצר \ השירות שאנו מוכרים לקהל יעד איכותי ורלוונטי אשר יכול לבצע את ההמרה באחוזים מעולים וכמו כן ניתן כמובן תוך כדי הפעילות לבצע אופטימיזציה, לשפר את הגרפיקה, הקמפיינים והאסטרטגיה על מנת לכבוש מחוזות חדשים תוך כדי הפעילות.
בעזרת האסטרטגיה הנכונה אנו יכולים בעזרת מערכת לניהול קמפיינים בגוגל להציג מודעות לקהל שהוא יחסית בשל ונמצא בנקודה שהוא מוכן בסבירות גבוהה יחסית לבצע את הפעולה שעסק רוצה שיבצע.
בעבור כל חברה אנו בונים את האסטרטגיה המתאימה לה בהתאם לקהל היעד ומטרות השיווק.
ניתן לפרסם קמפיינים בפלטפורמות של גוגל באמצעות תשלום לכל קליק, תשלום עבור צפייה ביוטיוב, קמפיין Gmail ועוד.

פרסום בגוגל לעסקים
|
פרסום ברשת החיפוש – Google Ads
כאשר אנשים מחפשים מונח כלשהוא בגוגל אנו יכולים להציג להם מודעות פרסום במיוחד עבורם, מודעות אלו יובילו לאתר שלנו או דף הנחיתה לצורך ביצוע פעולה כגון רכישה.
בעת פרסום בגוגל לעסקים וניהול קמפיינים דרך גוגל יש גמישות מלאה להחליט איזו מודעה תוצג בתגובה למילות מפתח ספציפיות, מה יהיה תוכן המודעה ,לאן היא תוביל את הגולשים והכי חשוב כמה אנחנו מוכנים לשלם עבור קליק מצד הגולשים שיעביר אותם לאתר שלנו.
כאמור רק כאשר גולש מקליק על המודעה אנו נשלם עבור הקליק בהתאם לעלות מקסימלית שהחלטנו שאנחנו מוכנים לשלם.
הרעיון בסך הכל פשוט אבל הביצוע צריך להיות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר על מנת לנצח את המתחרים ולהשיג הקלקות רלוונטיות על המודעה שלנו בעלות מינימלית וכמובן בסוף התהליך צריך לדאוג לדף נחיתה ברמה גבוהה על מנת להגיע לאחוזי המרה גבוהים והחזר השקעה חיובי.
|
פרסום ברשת המדיה – Google Display Network
בעזרת פרסום ממומן בגוגל ברשת המדיה אנו יכולים להציג מודעות באתרים אשר משתפים פעולה עם מערכת הפרסום של גוגל ומאפשרים הצבת באנרים פרסומיים באתרים שלהם.
בעזרת מערכת ניהול הקמפיינים אנו יכולים לייצר מגוון רחב של תמונות בגדלים ועיצובים שונים ולציג אותם באתרים על פי מספר פרמטרים של טרגוט כגון:
תחומי עניין, גיל, מיקום גיאוגרפי, האם ביקרו באתר שלנו בעבר, אתרים פסצפיים שאנו רוצים לפרסם בהם וכו.
בצורה כזו נוכל להגיע לקהל יעד רלוונטי ולבצע אופטימיזציה על מנת לשפר את ביצועי הקמפיין באופן תדיר.
מבחינת אופי התשלום בפרסום ברשת המידה בדומה לפרסום ברשת החיפוש אנו משלמים עבור קליק בהתאם למגבלה שהצבנו.
|
פרסום ביוטיוב
גוגל מאפשרת למפרסמים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם גם בעזרת סרטוני וידאו ב- YouTube ובאתרים שותפים. ניתן לעלות קמפיין פרסום ממומן ב- YouTube. גוגל מאפשרים לפרסם במגוון רחב של סוגי מודעות פרסום וידאו ביוטיוב. אנחנו מבצעים מעקב יומי אחרי ביצועי קמפיין הפרסום תוך דגש על CPV)Cost Per View) ובדיקה תמידית של איכות וכמות הצפיות בקמפיין.
עזרת פרסום ב YouTube ניתן להציג סרטוני וודיאו לקידום העסק בפלטפורמת יוטיוב וכמו כן באתרים אשר משתפים פעולה עם גוגל ומאפשרים פרסום הסרטונים בנכס הדיגיטלי שלהם.
בפרסום בגוגל לעסקים בעזרת פלטפורמת היוטיוב מאפשרת מגוון רחב של שיטות פרסום ואסטרטגיות פרסום ווידאו על מנת למקסם את ההשקעה ולהציג סרטונים ללקוחות פוטנציאלים ורלוונטים ותוך כדי כך לפרסם את העסק ולחזק את המותג באופן משמעותי.
בדומה לפרסום בשאר הפלטפורמות של גוגל בעזרת פרסום ביוטיוב ניתן לשלוט בקהל היעד, לבצע אופטימיזציה ולהגדיר תקציב לקמפיין על מנת שנוכל לעקוב בצורה צמודה על תוצאות הפרסום ולבצע אופטימיזציה בהתאם בדרך להחזר השקעה חיובי וקמפיין אשר משרת את המטרות שלנו בצורה מוצלחת.
|
פרסום ב- Gmail
דרך הפלטפורמה של גוגל ניתן לנהל קמפיינים של פרסום ממומן בגוגל דרך מערכת האימיליים Gmail באופן אפקטיבי ויעיל.
פרסום ממומן בגוגל לעסקים דרך Gmail נחשב לזול יחסית ויכול להיות תוספת יעילה בהחלט עבור מאמצי השיווק.כאשר מנהלים קמפיין שיווקי בעזרת אימייל כאשר הכוונה היא לפרסום בעזרת פלטפורמת Gmail וטרגוט קהל יעד בהתאם לתחומי עניין, אינטרקציה עם העסק שלנו בעבר וכו (ולא משלוח אימיילים כללי לרשימות תפוצה…) ניתן להגיע לתוצאות יפות והחזר השקעה חיובי בעזרת פרסום מסוג זה.