פרסום בגוגל לעסקים

פרסום באינטרנט ע"י גוגל אדס מאפשר לעסקים לחשוף את המוצרים שלהם והשירות שהם מוכרים לקהל מתעניינים רלוונטי אשר נחשף למודעות במגוון רחב של צורות וכך מקליק ומגיע לאתר או דף הנחיתה לצורך רכישה \ הרשמה\ או כל פעולה אחרת שאנו שואפים שתבוצע.

בעזרת האסטרטגיה הנכונה ניתן להציג מודעות לקהל שהוא יחסית בשל ונמצא בנקודה שהוא מוכן בסבירות גבוהה יחסית לבצע את הפעולה שעסק רוצה שיבצע.

קמפיין פרסום מוצלח יכול להוביל להצלחה במובנים של החזר השקעה חיובי, חשיפת המותג, לקוחות חדשים, שיפור המותג ועוד.

בעבור כל חברה אנו בונים את האסטרטגיה המתאימה לה בהתאם לקהל היעד ומטרות השיווק.
ניתן לפרסם קמפיינים של PPC במגוון רחב של פלטפורמות כגון: יוטיוב, GDN, AdWords,Gmail ועוד.


קידום ממומן תשלום לפי קליק

מהם אפשרויות הפרסום בגוגל?

פרסום ברשת החיפוש - Google Ads

כאשר אנשים מחפשים מונח כלשהוא בגוגל אנו יוכלים להציג להם מודעות פרסום במיוחד עבורם, מודעות אלו יובילו לאתר שלנו או דף הנחיתה לצורך ביצוע פעולה כגון רכישה.
בעת פרסום קמפיין מסוג זה יש לנו גמישות מלאה להחליט איזו מודעה תוצג בתגובה למילות מפתח ספציפיות, מה יהיה תוכן המודעה ,לאן היא תוביל את הגולשים והכי חשוב כמה אנחנו מוכנים לשלם עבור קליק מצד הגולשים שיעביר אותם לאתר שלנו.

כאמור רק כאשר גולש מקליק על המודעה אנו נשלם עבור הקליק בהתאם לעלות מקסימלית שהחלטנו שאנחנו מוכנים לשלם.
הרעיון בסך הכל פשוט אבל הביצוע צריך להיות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר על מנת לנצח את המתחרים ולהשיג הקלקות רלוונטיות על המודעה שלנו בעלות מינימלית וכמובן בסוף התהליך צריך לדאוג לדף נחיתה ברמה גבוהה על מנת להגיע לאחוזי המרה גבוהים והחזר השקעה חיובי

פרסום ברשת המדיה - Google Display Network

בעזרת פרסום ברשת המדיה אנו יכולים להציג מודעות באתרים אשר משתפים פעולה עם מערכת הפרסום של גוגל ומאפשרים הצבת באנרים פרסומיים באתרים שלהם.
בעזרת מערכת ניהול הקמפיינים אנו יכולים לייצר מגוון רחב של תמונות בגדלים ועיצובים שונים ולציג אותם באתרים על פי מספר פרמטרים של טרגוט כגון:

תחומי עניין, גיל, מיקום גיאוגרפי, האם ביקרו באתר שלנו בעבר, אתרים פסצפיים שאנו רוצים לפרסם בהם וכו.

בצורה כזו נוכל להגיע לקהל יעד רלוונטי ולבצע אופטימיזציה על מנת לשפר את ביצועי הקמפיין באופן תדיר.
מבחינת אופי התשלום בפרסום ברשת המידה בדומה לפרסום ברשת החיפוש אנו משלמים עבור קליק בהתאם למגבלה שהצבנו.
אחד ההבדלים המרכזיים הוא שברשת במידה עלות הקליק תהיה בדרך כלל יותר נמוכה וגם אחוז ההקלקה יותר נמוך.

כך או כך מדובר בכלי חשוב ויעיל עבור אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי ובעזרת ניהול קמפיין בצורה הנכונה ניתן להגיע לתוצאות יפות מאוד והגדלת מכירות העסק באופן כמעט מיידי.

פרסום ביוטיוב

גוגל מאפשרת למפרסמים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם גם בעזרת סרטוני וידאו ב- YouTube ובאתרים שותפים. ניתן לעלות קמפיין פרסום ממומן ב- YouTube. גוגל מאפשרים לפרסם במגוון רחב של סוגי מודעות פרסום וידאו ביוטיוב. אנחנו מבצעים מעקב יומי אחרי ביצועי קמפיין הפרסום תוך דגש על CPV)Cost Per View) ובדיקה תמידית של איכות וכמות הצפיות בקמפיין.

עזרת פרסום ב YouTube ניתן להציג סרטוני וודיאו לקידום העסק בפלטפורמת יוטיוב וכמו כן באתרים אשר משתפים פעולה עם גוגל ומאפשרים פרסום הסרטונים בנכס הדיגיטלי שלהם.

בפרסום ביו טיוב יש מגוון רחב של אפשרויות ושיטות פרסום על מנת למקסם את ההשקעה ולהציג סרטונים ללקוחות פוטנציאלים ורלוונטים ותוך כדי כך לפרסם את העסק ולחזק את המותג באופן משמעותי.
בדומה לפרסום בשאר הפלטפורמות של גוגל בעזרת פרסום ביוטיוב ניתן לשלוט בקהל היעד, לבצע אופטימיזציה ולהגדיר תקציב לקמפיין על מנת שנוכל לעקוב בצורה צמודה על תוצאות הפרסום ולבצע אופטימיזציה בהתאם בדרך להחזר השקעה חיובי וקמפיין אשר משרת את המטרות שלנו בצורה מוצלחת.

ניהול קמפיינים ממומנים - Gmail

דרך הפלטפורמה של גוגל ניתן לפרסם דרך מערכת האימיליים Gmail באופן אפקטיבי ויעיל.
שימוש בפרסום דרך Gmail נחשב לזול יחסית ויכול להיות תוספת יעילה בהחלט עבור מאמצי השיווק כמובן כל עוד משתמשים בגרפיקה הנכונה, פונים לקהל היעד הרלוונטי וכמובן דואגים לעמוד נחיתה יפה ואיכותי תוך ביצוע אופטימיזציה לקמפייין אימייל באופן שוטף ובהתאם להגדרת היעדים שלנו.


פרסום בגוגל יכול להשיג לך המון לקוחות חדשים 🙂

לפרטים נוספים והצעת מחיר​

שאלות ותשובות

לכל אחת מאסטרטגיות השיווק יש את היתרונות והחסרונות שלה.
בקידום ממומן אנו יכולים למנות יתרונות מרכזיים כגון:
קבלת תוצאות כמעט מיידית, חשיפה לקהל יעד גדול, מיתוג, אופטימיזציה ועוד.

בכל אופן כל עוד השיווק נעשה בצורה מקצועית וחכמה ואנו מצליחים להשיג את היעדים שלנו עדיף להשתמש בכל הכלים האפשריים על מנת לקדם את שיווק העסק

אין לפרסום בגוגל תקציב מינימלי אך יחד עם זאת הקמפיינים האפקטיבים מתחילים ממינימום של אלפי שקלים לפחות.
על מנת שנוכל לראות השפעה על כמות המכירות של העסק ויחד עם זאת לקבל תנועת גולשים מספקת על מנת לבצע אופטמיזציה צריך לעבוד עם תקציב מסויים בשביל שנוכל להנות מיתרונות הפרסום הממומן ולהצליח בקמפיין

מבחינה טכנית ניתן להעלות קמפיין כמעט בטווח זמן המיידי אך בפועל על מנת לעשות זאת בצורה מקצועית נצטרך שבוע – שבועיים של עבודה הכנה בתחומים של:
מחקר מילות מפתח, הכנת קופירייטינג וגרפיקה לקמפיינים, בדיקת תקינות ועיצוב של דף נחיתה, התקנת כלי מדידה שונים וכו.

כמעט כל החברות שרוצות להגדיל את הרווחים ולייצר עוד מכירות יכולות וכנראה צריכות לפרסם בגוגל.
בגלל שבעזרת גוגל ניתן להגיע לקהל יעד רחב דרך מספר פלטפורמות זה לא משנה בדיוק מיהו קהל היעד – ככל הנראה שבעזרת גוגל ניתן לייצר קמפיין רווחי שרלוונטי אליו

חברת UpperTech בעלת ניסיון רחב בפרסום באינטרנט ובגוגל בפרט, אנו מייצרים באופן תדיר עבור מספר רב של לקוחות קמפיינים מנצחים אשר מציגים החזר השקעה חיובי.
חשוב לנו לשמור על אפקטיביות בעבודה אשר תוביל לעלות נמוכה יחסית עבור הלקוח אך יחד עם זאת לתת לו יחס אישי והחזר השקעה חיובית על ההשקעות הכספיות שלו בפרסום.

יתרונות הפרסום בגוגל

קהל רלוונטי לעסק

הצגת פרסום לפי מונחי חיפוש בגוגל או לקהל עם תחומי עניין רלוונטים בלבד​

אופטימיזציה

אחד היתרונות המרכזיים של פרסום בגוגל היא היכולת לבצע אופטימיזציה ולשפר באופן תדיר את הקמפיין ​

שליטה בתקציב

פרסום לפי תקציב יומי מאפשר והם הגבלה לקליק מאפשר גמישות ושליטה על הוצאות הקמפיינים

מגוון פלטפורמות

דרך גוגל ניתן לפרסם ברשת החיפוש רשת המדיה, יוטיוב ועוד וכך להגיע לקהל יעד גדול במגוון רחב של פלטפורמות

מאמרים בשיווק דיגטלי

צור קשר