שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות יצירת תוכן Native

שיווק באמצעות יצירת תוכן איכותי יכול להגדיל את מעגל הלקוחות שלך בצורה משמעותית 🙂

כחלק מאסטרטגיה לשיווק ומיתוג העסק ניתן לפרסם תוכן שיווקי ואיכותי במגוון של פלטפורמות על מנת להשיג את יעדי הקמפיין ולהגדיל את המכירות ואת המיתוג של העסק.

שיווק מבוסס תוכן באמצעות שיווק תכנים Native כגון טאבולה \ אאוטבריין מאפשר לשלב את התכן השיווקי באתרים ברחבי הרשת באופן טבעי אשר יראה למשתמשים ככתבה שהאתר מציג וכך להשיג את תשומת ליבם ולהציג להם תוכן מעניין ואיכותי ככל שניתן כחלק ממסע לקוח של שיווק לצורך מכירה ישירה, שיווק רימרקטינג, מסע לקוח ועוד.

בעזרת תוכן רלוונטי ומעניין אשר מוצג באופן אינטגרלי באתרים ברחבי הרשת אנו גורמים לקהל להכיר אותנו, מכינים אותו לביצוע רכישה, מחזקים את המותג שלנו, מחזקים את הדירוג במנוע החיפוש של גוגל ועוד.

בנוסף לכך באסטרטגיית שיווק דיגטלי באמצעות תכנים ניתן לשלוט בתקציב באופן יומי וכמו כן לבצע ניתוח תצאות הקמפיינים ולבצע אופטימיזציה על מנת לשפר את ביצועי הקמפיינים ולהגיע למקסימום תוצאות.

שיווק באמצעות תוכן רשתות טבאולה ואאוטבריין

שיווק באמצעות תוכן יכול להשיג לך המון לקוחות חדשים 🙂

לפרטים נוספים והצעת מחיר

שאלות ותשובות

אין תקציב מינימלי והדבר תלוי בעסק ובאופי הפעילות אבל עדיף להשקיע בכל חודש לפחות בכמה אלפי שקלים ש"ח על מנת שנוכל לקבל תוצאות ולבצע אופטמיזציה בהתאם לצורך שיפור היעילות והחזר ההשקע בצורה מיטבית.

בשיווק באמצעות תוכן המפתח להצלחה טמון בתוכן מעניין ואיכותי ואם אפשר גם ויראלי.
במידה והמטרה היא מכירה ישירה או השארת פרטים הקופירייטינג צריך להיות בהתאם וברמה הגבוהה ביותר, בנוסף ניתן להשתמש בפרסום Native גם כחלק ממסע לקוח או שיווק רימרקטינג בצורה יעילה ביותר.

אם הקמפייין יבנה בצורה הנכונה ניתן להגיע לתוצאות יפות והחזר השקעה חיוב גם בתקציבים נמוכים ומשם להתקדם עד לניצול מלא ככל שניתן של אפשרויות וקהלי היעד של המוצר או שירות העסק

בעת הקמת קמפיין בפעם הראשונה לוקח בערך שבוע עד שבועיים עד שיוצאים לדרך.
על מנת לקבל תוצאות טובות כבר משלב הפרסום הראשוני צריך לבצע מחקר מתחרים מעמיק, היכרות עם המוצר ולאחר מכן ליצור תוכן איכותי ומעניין אשר יגרום לעניין מצד הקוראים ובאחוזים גבוהים גם הקלקה ומעבר לדף המכירה \ מוצר.

בעזרת עבודה יומיומית בתעשיית השיווק הדיגיטלי ובתוכה שיווק תכנים  אנו מייצרים קמפיינים של שיווק מבוסס תוכן בפלטפורמות פרסום כגון טאבולה ואאטבריין באופן תדיר.

בעזרת עבודה יומיומית בתעשיית השיווק הדיגיטלי ובתוכה שיווק תכנים בצורה אורגנית לצד ממומנת אנו הקופירייטרים יודעים לייצר תוכן מוכר ואיכותי שישיג את מטרות הקמפיין.

חברות רבות כבר עבדנו איתנו וביחד איתם הגענו לתוצאות מעולות שגם הגדילו את המכירות וגם העצימו את העניין מסביב ואת ערך המותג, צרו איתנו קשר לייעוץ וקבלת דוגמאות לתוכן שיווקי.

לכל אסטרטגיה ופלטפורמה של שיווק דיגיטלי יש את היתרונות שלה.

אנו נשתמש בשיווק באמצעות תוכן כחלק מאסטרטגיית שיווק מקיפה עבור הלקוחות שלנו.

שיווק מסוג זה יכול להוביל לתוצאות יפות ביותר וכמו כן הגברת ערך המוצג וקהל המשתמשים, כאשר שיווק תכנים נעשה בשיתוף עם פלטפורמות אחרות כגון פרסום בפייסבוק או פרסום ממומן בגוגל ניתן ליצור מסעות לקוח, שיווק חוזר מסוג רימקטינג ועוד על מנת למקסם את התוצאות ולראות החזרי השקעה יפים מאוד.

יש לנו ניסיון רב בשיווק תכנים באופן ממומן ואינספור קמפיינים של תוכן שיווקי, צרו איתנו קשר לייעוץ וקבלת דוגמאות לתוכן שיווקי Native לפרסום העסק שלכם.

יתרונות הפרסום באמצעות תוכן​

חשיפה אפקטיבית לקהל ​

הצגת פרסום לפי כתובת אתר, תחומי עניין, רימרקטינג ועוד כך תחומי עניין רלוונטים בלבד

אופטימיזציה

ביצוע אופטימיזציה ושיפור הקמפיינים בהתאם להמרות ורלוונטיות לקהל היעד שאותו הקמפיין מטרגט

קהל יעד גדול

מערכות השייוק באמצעות תוכן עובדות בשיתוף עם אתרים רבים בארץ ובעולם ודרכם ניתן לקבל חשיפה אצל קהל יעד גדול ומגוון

גמישות תקציבית

הפרסום דרך פלטפורמות מבוססות תוכן כמו טאבולה ואאוטבריין מתאים כמעט לכל רמת תקציב וניתן לשלוט בהוצאות בצורה ישירה

מאמרים בשיווק דיגטלי
לוח משחק שח - תמונת אווירה לשיווק רימרקטינג
בלוג
מה זה שיווק רימרקטינג

תוכן עניינים שיווק רימרקטינג מקצועי – מה חשוב לדעת קמפיין רימרקטינג הוא שיווק לאנשים שכבר היו באינטרקציה עם אחד מהנכסים

למאמר »
טיפים-לקידום-אתרים-אורגני
בלוג
10 טיפים לקידום אתרים

תוכן עניינים איך ניתן בעזרת קידום אתרים להגביר את התנועה לאתר באופן משמעותי? כמו תחומים רבים בעולם ההייטק גם קידום אתרים

למאמר »

צור קשר