[elementor-template id="27161"]

עולם השיווק הדיגיטלי טומן בחובו מגוון רחב של אפשרויות פרסום ממומן.

ניתן להגיע לקהל היעד של העסק במגוון רחב ביותר של פלטפורמות ודרכים כל עוד יש לכם את התקציב המתאים למשימה.

לכל פלטפורמה ולכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה ואת המאפיינים שלה דרכם ניתן להריץ קמפיין ממומן ולהיחשף לקהל יעד לפי ההגדרות שלנו באופן כמעט מיידי.

מבין אפשרויות הפרסום עבור העסק עומדים בחזית 2 פלטפורמות עיקריות להרצת קמפיינים –  גוגל ופייסבוק. 

 

בואו נשווה ונראה מהם המאפיינים העיקריים של כל אחת כך שהדבר ייתן לכם ידע יותר נרחב ומקצועי בנושא שכן במקרים רבים מפרסמים משקיעים משאבים בשתי הפלטפורמות גם יחד אבל השאלה הנשאלת מה היא החלוקה, איזה חלק מתקציב הפרסום מופנה לכל פלטפורמה.

פרסום בגוגל

דרך גוגל ניתן לפרסם במספר רב של דרכים תוך שימוש בפלטפורמות שגוגל קנתה לאורך השנים וגם שם להציג את הקמפיינים שלנו למשתמשים.

  • מודעות שיוצגו בתוצאות החיפוש.
  • באנרים במגוון אתרים באינטרנט
  • פרסום ביו טיוב
  • פרסום ב gmail
  • גוגל שופינג

    חלק מאפשרויות הפרסום דרך גוגל כגון מודעות החיפוש עובדות בצורה של PULL משמע המודעה מוצגת למשתמש לאחר שהוא ביצע חיפוש אקטיבי של מונח מסויים.
    חלק אחד כגון פרסום באנרים, פרסום ביוטיוב וכו הוא בסגנון של PUSH משמע המודעה מוצגת למשתמש תוך כדי שהוא גולש באתר, רוצה לצפות בסרטון, קורא אימייל וכו.

    פרסום בגוגל טומן בחובו פוטנציאל גדול שכן ניתן להגיע דרכו כמעט לכל קהל יעד בצורה אפקטיבית.
    בנוסף לכך יש גמישות תקציבית, ניתן להגדיר עלות לכל קליק של משתמש וניתן לנתח ולבצע אנליזה בצורה נוחה על מנת לשפר את ביצועי הקמפיין.

פרסום בפייסבוק + אינסטגרם

דרך פייסבוק ניתן לפרסם גם באינסטגרם וזהו דבר מאוד יעיל במיוחד עבור מפרסמים שרוצים להגיע לקהל צעיר, מוכרים מוצרי אופנה, תרבות ועוד.
פרסום באינסטגרם ובפייסבוק  כולו פועל בצורה של PUSH משמע הצגת מודעות מסוגים שונים ללא ביצוע פעולה ספציפית מצד המשתמש.

המשתמש גולש בפייסוק או באתרים אחרים ויכול להיחשף למודעה שהוקמה ע"י מנהל הקמפיין דרך פייסבוק והיא תהיה מודעה בצורה של באנר, ווידאו וכו.

דרך פייסבוק ניתן לבצע פילוח לקהל באופן מאוד גמיש ונוח.

פילוח לפי תחומי עניין, פילוח לפי קהל דומה לקהל שהגדרנו, פילוח לפי גיל, גיאורפיה, ביקורי עבר באתר וכו.

בנוסף פייסבוק מאפשרת למפרסמים מספר סוגי קמפיינים ובינהם קמפיין לידים כאשר המשתמש אינו צריך לעזוב את הפלטפורמה אלא יכול להשאיר את פרטיו לצורך יצירת קשר לאחר שנחשף למודעה וכך הוא יוצר קשר בצורה מהירה ונוחה וממשיך בגלישה שלו במערכת של פייסבוק ללא הפרעה.

לסיכום,

הההחלטה היכן לפרסם צריכה להתקבל בהתאן לקהל היעד, תקציב ובחינת אלמנאים רבים נוספים.
ניתן לומר כי גם בעזרת פייסבוק וגם בעזרת גוגל ניתן לפרסם ולהגיע לתוצאות ממש יפות כמעט לכל קהל יעד שכן מדובר בפלטפורמות מאוד פופולריות.
כמו פייסבוק וגוגל מבצעות באופן תמידי שיפור של פלטפורמות הפרסום שלהם על מנת לספק חוויה ויכולות משופרות לצורך הצלחה משותפת ביחד עם המפרסמים.

 

במדריכים הבאים ניכנס לעובי הקורה ונלמד באופן יותר יסודי על הקמת במפיינים בצורה מקצועית בפלטפורמות אלו.

פיתוח-אתרי-אינטרנט
[elementor-template id="26584"]

שיתוף ברשתות חברתיות

[elementor-template id="26850"]