עסקים רבים מבינים כיום כי קידום העסק באינטרנט הוא החלק הכי חשוב בתכנית של פרסום ושיווק העסק על מנת להגדיל את מאגר הלקוחות.
קידום אתרים אורגני הוא אחד החלקים הכי משמעותיים בפאזל של השיווק הדיגטלי.
בקידום אורגני של העסק בגוגל הכוונה היא כאשר מחפשים מונח מסויים בגוגל מוצגות תוצאות של מגוון אתרים רלוונטים לחיפוש.
לעיתים מספר תוצאות ראשונות ואחרונות יהיו פרסום ממומן שזהו למעשה קמפיין שהמפרסמים משלמים על כל הקלקה של המשתמשים בגוגל.
מלבד זאת שאר התוצאות יהיו אורגניות משמע גוגל החליטה שאתר מסויים מתאים והיא הציגה אותו בתוצאת החיפוש עבור המשתמש.
בצורה זו אם אתר מסויים מדורג על מאות ואלפים של מונחי חיפוש והוא מוצג כאפשרות בתוצאות החיפוש בגוגל הוא יכול לקהל חשיפה גדולה מאוד למגוון רחב ביותר של חיפושים וכך גם אם רק חלק מהאנשים מקליקים עדיין האתר מקבל כמות גדולה של לקוחות רלוונטים ובחינם.
SEO הוא ביצוע אופטימיזציה לאתר או כל נכס דיגיטלי אחד על מנת להתאים אותו לדרישות של גוגל כך שהוא יוצג כתוצאה על כמה שיותר מונחי חיפוש רלוונטים ובמיקום גבוה ככל שניתן.
קהל יעד איכותי
התנועה האורגנית אשר מגיעה ממנועי החיפוש ובתוכם מנוע החיפוש הפופולרי בעולם של גוגל נחשבת לאיכותית ביותר שכן המשתמשים מחפשים באופן עצמאי מונח מסויין ובעקבותיו נחשפים לאתר של העסק.
מצד השני של המטבע ישנו הקידום הממומן שיש לו יתרונות גם כן אך רובו מובסס על הצגת פרסומות למשתמשים תוך כדי שיטוט שלהם באינטרנט משמע הם פחות מכווני מטרה ויש להם את הפנאי והריכוז לבצע רכישה או כל המרה אחרת.
האתר עובד עבורנו 24/7
בקידום אתרים אורגני אנו רואים תוצאות רק לאחר מספר חודשי עבודת אופטמיזציה אך חשוב להבין כי מעבר לכך ומהרגע שהעסק מתחיל "לתפוס" האתר עובד עבורנו וגולשים 24 שעות ביממה נחשפים אלינו מבלי שאונ צריכים לעשות פעולה נקודתית או השקעה כספית מלבד אופטימיזציה שוטפת בזמננו החופשי
אופטימיזציה
בעזרת חיבור האתר לכלי אנליטיקס ניתן ביעילות רבה לבצע אופטימיזציה לאתר שלנו ולהבין מה הגולשים שלנו אוהבים וכמו כן להבין היכן יש בעיות, אילו עמודים כדאי לחזק וכו וכו.
על מנת לעבוד עם כלי אנליטיקס בצורה יעילה אנו צריכים תנועה רבה של גולשים לאתר העסק, אנליטיקס עובד יד ביד עם סטטיסטיקה ורק שיגיעו אלפים רבים של גולשים לאתר שלנו מידי שבוע נוכל להבין באופן יעיל ואפקטיבי מה כדאי לחזק באתר שלנו, איזה עמודים הכי פופולרים ומדוע, נוכל לאתר בעיות ותקלות וכו וכו.
בעזרת המידע שנפיקד מהאנליטיקס אנו פשוט נהפוך את הנכס הדיגיטלי של העסק למוצר הרבה יותר איכותי ובעקבות כך העסק יוכל להנות מכך במישורים רבים נוספים מעבר לקידום האורגני.
מיתוג
קידום אתרים, חשיפה לקהל יעד חדש, אספקת חויית משתמש טובה ללקוחות כל אלו ועוד בסופו של יום יתרמו רבות לערך המותג של העסק מעבר להגברת התנועה האורגנית.
מכאן ניתן להסיק כי זהו בונוס מאוד חשוב שמתווסף לכדאיות ההשקעה בקידום אתרים אורגני ולהבנה של מתי מגיעים להחזר השקעה חיובי על השקעה כספית במאמצי הקידום וכמה משאבים מכל סוג שהוא ירצה בעל העסק להשקיע במאמצי הקידום.
שיתוף ברשתות חברתיות