טרנדים מובילים במסחר אונליין בשנת 2021

תוכן עניינים

טרנדים במכירות באינטרנט

תחום המסחר באון ליין נמצא בהתפתחות מתמדת בעשור האחרון,
אם נוסיף לכך את משבר הקורונה ומעבר מאסיבי של עסקים לפעילות און ליין ניתן לראות בבירור את ההתפחות ויותר מכך – הפוטנציאל העצום של תחום המסחר באינטרנט – Ecommerce .

מחקרים אחרונים הראו כי בשנת 2022 יבוצע מסחר אונליין של מעל 6.5 טריליון דולר ביחס ל 3.5 בשנת 2019, נתון זה מראה כי המסחר כמעט הכפיל את עצמו בתוך 3 שנים ומכאן רק ניתן לדמיין אילו נפחי מסחר נראה בשנת 2025 (כאשר ניקח בחשבון את התפתחות הטכנולוגיה, פתרונות חדשים שיאפשרו מעבר נוח למסחר און ליין ללקוחות של מסחר מסורתי וכו.)

אם אתם רוצים לנצל את הפוטנציאל שיש לשוק הזה להציע אחת הדרכים היא להכיר את הטרנדים במכירות באינטרנט והחידושים שיובילו את הטון בשנת 2021.
"היכולת להציע ללקוחות שלכם פתרונות בהתאם לטרנדים היא חשובה ביותר כיום בטח בתחום המסחר ברשת.

בואו ונראה מספר טרנדים במכירות באינטרנט שצפויים להשפיע על שנת 2021 ועתידים לשנות ולשפר את השירות והחוויה שמציעים אתרי המסחר עבור הלקוחות

2020 טרנדים

1.חיפוש קולי

אנשים מתחילים להשתמש יותר ויותר בחיפוש קולי, ניתן לראות זאת בבירור במיוחד בשוק הבינלאומי וארה"ב בפרט.
היתרונות והנוחות שפעולה זו מציגה למשתמשים גורמת לעלייה ניכרת בכמות החיפושים הקוליים כאשר חלק מהן כמובן מסתיימים ברכישה.

בעזרת כלים כגון גוגל הום, אמזון אלקסה ועוד אנשים פונים לחיפושים קוליים בגוגל או לחיפוש קולי לצורך רכישה באופן הולך וגובר כאשר אנחנו עדיין לא בתחילת הפעילות ביחס לנפתח חיפוש באנו צפויים לראות בעתיד.

בימים אלו גוגל ואמזון ואפל מכניסים שפות חדשות למערכות שלהם על מנת שניתן יהיה לבצע חיפוש קולי במגוון שפות ופעולה זו פותחת את השוק לקהל חדש וגדול.

בעקבות סיבות אלו ועוד כדאי להתאים את החנות לחיפוש קולי ולבצע אופטימיזציה על מנת שתופיעו בתוצאות רבות ורלוונטיות.
בקרוב אנו נוציא מדריך מסודר בנושא על איך לבצע אופטמיזציה לקידום בתוצאות חיפשו קולי.

2. בינה מלאכותית

בינה מלאכותית בתחום המסחר אוןליין יכולה להציע חווית קנייה מותאמת ללקוח לפי העדפותיו, רכישות עבר, גיל, מיקום גיאוגרפי, זמן, התנהגות קונים אחרים עם מאפיינים דומים ועוד.

 

בינה מלאכותית בהתאם למגמה בשנים האחרונות גם בשנת 2021 תיכנס עוד ועוד לשימוש עמוק בתחום המסחר ואתרי מסחר רבים ובמיוחד הגדולים שבהם יפנו משאבים רבים בדמות של כסף וכוח אדם לטובת הטמעת ושיפור הפעילות של בינה מלאכותית כחלק אינטגרלי מהשירות והחוויה שהם מציעים

3. תשלום במטבעות וירטואלים

מטבעות וירטואלים ובמיוחד ביטקוין נסחרים במגוון צורות ודרכים כבר כמעט 10 שנים ברחבי האינטרנט.

עם התפתחות הטכנולוגיה והתקדמות ההכרה ביתרונות ובנוכחות של מטבעות וירטואלים כחלק משמעותי ובלתי נפקד מן עתיד המסחר אנו רואים יותר ויותר עסקים אשר מציעים ביטקוין ומטבעות נוספים כאפשרות תשלום.

בנושא זה צריך להתחשב בחוקים והתקנות של כל מדינה ומדינה אך חשוב להבין כי ככל שאנשים סוחרים בביטקוין ושאר המטבעות ורוצים להשתמש בהם למסחר יומיומי חשוב ביותר כי בעלי האתר יציעו אפשרות תשלום מסוג זה כי במידה ולא הם יאבדו חלק חשוב של קונים פוטנציאלים.

4. חווית משתמש במובייל

כבר תקופה ארוכה שכל בעלי האתרים על כל גווניהם מבינים את חשיבות החוויה של המשתמש במובייל מבחינת רספונסיבות, מהירות גלישה וחוויה כללית.
גם בשנת 2021 התקדמות זו צפוייה להימשך והחשיבות של המובייל עבור העסק הופכת להיות יותר ויותר מכרעת.

גוגל נותנים לכך משמעות הולכת וגוברת כאשר הם מדרגים את האתר בתוצאות במנוע החיפוש וכמו כן המשתמשים עוזבים את סביבת הדסקטופ ומתחילים לקנות יותר ויותר דרך המובייל.

עיצוב נכון, פשטות, ירידה לפרטים, מהירות, רספונסיביות  – כל אלו חשובים ביותר בשנת 2021 על מנת לספק את החוויה והשירות הכי טוב ללקוחות המודרנים לטובת הגדלת המכירות ועמידה ביעדי החברה.

5. פרסום דיגיטלי מתקדם

תחום המסחר אונליין נחשב לקשה ביותר ועל מנת לנצח את המתחרים ולהגיע להחזר השקעה חיובי בעל העסק צריך לנצל את כל הכלים שעומדים לרשותו.

שיווק דיגיטלי מקצועי ומתקדם הוא אולי הדגש הכי חשוב לטובת הצלחה בשנת 2021 במכירות באינטרנט.

פלטפורמות חדשות נוצרות בכל שנה וסוחפות אליהם מאות אלפים ואף מילויוני משתמשים וכך יוצא שלכל עסק יש מגוון רחב של דרכים להגיע לקהל יעד רלוונטי.
אחת הפלטפורמות הפופולריות לפרסום היא פייסבוק כאשר פרסום בפייסבוק לעסקים שובר שיאים בכל שנה מחדש בהיקפים של ההשקעות מצד החברות במסעות פרסום בפלטפורמה זו.

מלבד פייסבוק כמובן ניתן לפרסם במגוון רחב של פלטפורמות כחלק מאסטרטגיה שלמה, פרסום בגוגל, פרסום באמצעות תוכן דרך פלטפורמות כגון טאבולה ואאוטבריין ועוד הם רק חלק מהדרכים היעילות להגיע לקהל היעד.

בנוסף לכך כל הקמפיינים השיווקים צריכים להעשות בצורה סינכרונית כחלק ממשך שיווקי שמעביר את הלקוח הפוטנציאלי מסע של היכרות עם העסק, המוצר שהוא מוכר, היעילות שלו, היתרונות שלו עוד.

רק עסק שיעבוד בצורה נכונה תוך שיווק בפלטפורמות המתאימות וכמובן בצורה המתאימה עם מסרים נכונים, גרפיקה מושכת, אופטימיזציה איכותית וכו רק עסק שפועל בצורה הזו יוכל להצליח ולהתבלט בסביבה התחרותית של תחום המסחר אונליין בשנת 2021

לסיכום

בשנת 2021 אנו נראה טרנדים בולטים בתחום המכירות באינטרנט שימשיכו לשכלל את עולם המסחר באינטרנט בצורה של כניסת בינה מלאכותית לשיפור החוויה, אפשרויות תשלום בקריפטו, עיצוב דינמי ואישי לכל לקוח ומאחורי הקלעים שימוש באסטרטגיות שיווק דיגילי מתקדמות.

התקדמות ושכלול הפתרונות הטכנולוגיים הולכים יד ביד עם אתרי מסחר ברחבי האינטרנט ועסק שידע לנצל את המשאבים שלו בצורה חכמה ומתקדמת יכול להרוויח מכך באופן משמעותי יותר בשנת 2021.

מאמרים בשיווק דיגטלי
לוח משחק שח - תמונת אווירה לשיווק רימרקטינג
בלוג
מה זה שיווק רימרקטינג

תוכן עניינים שיווק רימרקטינג מקצועי – מה חשוב לדעת קמפיין רימרקטינג הוא שיווק לאנשים שכבר היו באינטרקציה עם אחד מהנכסים

למאמר »
טיפים-לקידום-אתרים-אורגני
בלוג
10 טיפים לקידום אתרים

תוכן עניינים איך ניתן בעזרת קידום אתרים להגביר את התנועה לאתר באופן משמעותי? כמו תחומים רבים בעולם ההייטק גם קידום אתרים

למאמר »

שיתוף ברשתות חברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

צור קשר