ניהול קמפיינים ממומנים

תוכן עניינים

ניהול קמפיינים ממומנים

שיווק דיגיטלי לעסקים הוא אחד הדרכים הכי יעילות לפרסום בימים אלו.
עולם השיווק הדיגיטלי מציג יתרונות רבים ביחס לשיטות פרסום מסורתיות כגון: טלויזיה, רדיו, שלטי חוצות ועוד.

לכל עסק ולכל מטרה ניתן למצוא קהל יעד ופלטפורמה רלוונטית שבעזרתה ניתן לנהל קמפיינים ממומנים בצורה אפקטיבית ויעילה.

ניהול קמפיינים ממומנים בעזרת ברשתות חברתיות, פרסום בגוגל, שיווק מבוסס תוכן בפלטפורמות כגון טאבולה ואאוטבריין ועוד שיטות ופלטפורמות רבות וטובות עוד הם דרך מצויינת להגיע לקהל יעד גדול ומגוון בדרך אפקטיבית תוך מטרה לנצל את התקציב בצורה הטובה ביותר.

כיום האפשרויות פרסום עבור העסק הם כמעט בלתי מוגבלות ועסקים רבים משיגים הגדלה משמעותית במכירות במידה והם משתמשים באנשים הנכונים והמקצועיים על מנת לנהל את הקמפיינים עבורם תוך עבודה בשיתוף פעולה, הכרת העסק, ביצוע אופטימיזציה ומחקר מתחרים באופן תמידי ועוד.

ניהול קמפיינים ממומנים

ניהול קמפיינים ממומנים - איך מתחילים לפרסם בגוגל?

בעזרת גוגל אנו יכולים לפרסם קמפיינים ממומנים ולהגיע לקהל היעד שלנו תוך תשלום על פי הקלקות או צפיות בסרטונים בלבד.


לדוגמא:

1.בעזרת פרסום בגוגל אדוורדס ניתן לפרסם מודעות בתוצאות החיפוש של גוגל – במודעות מסוג זה אנו נשלם על קליקים על המודעה שהצגנו.

2. באמצעות השיטה הנ"ל אפשר גם לפרסם ברשת המידה של גוגל – משמע פרסום באנרים באתרים ותשלום במידה והמשתמש מקליק על הבאנר ועובר לאתר שלנו.

3.פרסום ביוטיוב על פי צפייה או הקלקה בסרטונים שמקדמים את העסק

4.פרסום בעזרת פלטפורמה Gmail ותשלום על פתיחת המייל.

פרסום PPC בגוגל טומן בחובו מגוון רחב של אפשרויות ואסטרטגיות מנצחות להציג לגולשים את מודעות על העסק ולשלם בניגוד לפרסום מסורתי – רק על מי שהקליק וביצע אינטרקציה עם הקמפיין וזהו לעשה אחד היתרונות המרכזיים.

הגעה ממוקדת לקהל יעד שמביע עניין במוצר או השירות שהעסק מוכר וכמו כן אנו יכולים למדוד את האינטרקציה הזו, לבדוק מהיכן הגולש בא ועל איזו מודעה הקליק וכמובן האם ביצע רכישה בסופו של התהליך וכו.

בצורה זו ניתן להגיע בעזרת פרסום בגוגל וכמו כן בכל שיטה אחרת של שיווק דיגיטלי לקהל יעד רלוונטי לעסק תוך ביצוע אופטימיזציה איכותית במטרה לשפר את ביצועי הקמפיין

איך ניתן להתחיל לפרסם בגוגל?

פרסום קמפיינים ממומנים בגוגל היא שיטה מעולה שמתאימה לרוב העסקים.
דרך גוגל אנו יכולים להגיע לקהל יעד נרחב במספר דרכים ושיטות, לבצע אופטימיזציה, לעשות שיווק רימרקטינג וכו.

בקרוב אנו נפרסם מדריך מקיף לפתיחת חשבון פרסום ותחילת עבודה עם הפלטפורמה של גוגל וכמו כן פלטפורמות נוספות שרלוונטיות לשיווק ממומן.

חשוב מאוד להבין כי רק אם יש לכם את הידע המקצועי, הרצון והזמן להשקיע תוכלו להצליח בתחום הפרסום הממומן.
המצב כיום הוא שיש מתחרים רבים בכל תחום והמלאכה אינה פשוטה.
חשוב להשקיע את הזמן הנחוץ והמשאבים השונים על מנת לייצר קמפיינים איכותיים תוך שמירה על תקציב נכון ללא חריגות וכמובן שלקבל החזר השקעה חיובי והשגת יעדי הקמפיין.

לייעוץ והכוונה צרו איתנו קשר ללא התחייבות.

לוגו adwords
מאמרים בשיווק דיגטלי
לוח משחק שח - תמונת אווירה לשיווק רימרקטינג
בלוג
מה זה שיווק רימרקטינג

תוכן עניינים שיווק רימרקטינג מקצועי – מה חשוב לדעת קמפיין רימרקטינג הוא שיווק לאנשים שכבר היו באינטרקציה עם אחד מהנכסים

למאמר »
טיפים-לקידום-אתרים-אורגני
בלוג
10 טיפים לקידום אתרים

תוכן עניינים איך ניתן בעזרת קידום אתרים להגביר את התנועה לאתר באופן משמעותי? כמו תחומים רבים בעולם ההייטק גם קידום אתרים

למאמר »

שיתוף ברשתות חברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

צור קשר