תוכן עניינים

ניהול קמפיינים ממומנים

ניהול קמפיינים ממומנים כחלק מאסטרטגיית שיווק דיגיטלי לעסקים הוא אחד הדרכים הכי יעילות לפרסם באופן ממומן דרך האינטרנט בימים אלו.
תחום השיווק הדיגיטלי מציג יתרונות רבים עבור המפרסם ביחס לשיטות פרסום אחרות חלקם מסורתיות כגון: טלויזיה, רדיו, שלטי חוצות ועוד.

כאשר אנו רוצים לעשות קידום ממומן לעסקים באינטרנט ולייצר עבור עסק קמפיין פרסום או אסטרטגיית שיווק מאלה ניתן לייצר קמפיינים מותאמים וייחודיים לכל עסק ולכל מטרה.
כיום בשוק הדיגיטל יש מגוון רחב של פלטפורמות ושיטות ניהול קמפיינים אשר ייחודיות לכל קהל מטרה, בעזרת ניהול מערכת פרסום תוך ביצוע אופטימיזציה שוטפת ניתן למצוא קהל יעד בפלטפורמות הפרסום הרלוונטיות שבעזרתם ניתן לנהל קמפיינים ממומנים בצורה אפקטיבית ויעילה עבור העסק והמטרות שהוגדרו.

לדוגמא כאשר אנו מנהלים קמפיינים ממומנים באינטרנט עומדת לפנינו הבחירה מתוך מגוון רחב של אפשרויות פרסום:
פרסום ברשתות חברתיות, פרסום בגוגל, שיווק מבוסס תוכן בפלטפורמות כגון טאבולה ואאוטבריין ועוד שיטות ופלטפורמות רבות וטובות עוד הם דרך מצויינת להגיע לקהל יעד גדול ומגוון בדרך אפקטיבית תוך מטרה לנצל את התקציב בצורה הטובה ביותר.

כיום האפשרויות עבור פרסום העסק בגוגל ובפלטפורמות נוספות הם כמעט בלתי מוגבלות ועסקים רבים משיגים הגדלה משמעותית במכירות במידה והם משתמשים באנשים הנכונים והמקצועיים על מנת לנהל את הקמפיינים עבורם תוך עבודה בשיתוף פעולה, הכרת העסק, ביצוע אופטימיזציה ומחקר מתחרים באופן תמידי ועוד.

ניהול קמפיינים ממומנים
ניהול קמפיינים ממונים

איך עושים שיווק אתרים באינטרנט בדרך הנכונה

ניהול השיווק באינטרנט במידה ונעשה בצורה מקצועית יכול לתת ערך רב עבור הפעילות העסקית ולהגדיל את המכירות ושורת הרווח של העסק ולא משנה מהו תחום העיסוק.
קידום עסקים בדיגיטל ניתן לעשות בצורה ממומנת או אורגנית כאשר לכל אסטרטגיית פרסום יש את היתרונות והחסרונות שלה וכאשר חברה לשיווק באינטרנט מנצלת את הידע המקצועי ואת היתרונות שכל פלטפורמה לשיווק דיגיטלי מציעה ניתן להגיע עם אותו תקציב לצורך הדוגמא כפי שהיה נהוג בעבר אבל להשיג הרבה יותר לקוחות וכמו כן להגדיל את ממוצע הרכישות של כל לקוח ולקוח.

אנו עוסקים מזה שנים בפרסום באינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים ויודעים לייצר את הנוסחא המנצחת עבור ניהול קמפיינים ממומנים ויצירת אסטרטגיית פרסום נכונה עבור כל עסק ועסק.
ברמת העקרון העדיפות היא לשלב מגוון שיטות פרסום ולהשתמש בכל הכלים האפשריים לשיווק באינטרנט – קידום ממומן לצד קידום אורגני.
בצורה כזו ניתן ליצור אסטרטגיית שיווק מקיפה אשר נותנת מענה ומשתמשת באפשריות שפלטפורמות השיווק מציעות בשני התחומים.


קידום ממומן ניתן לייצר בזמן מינימלי ולהתחיל להזרים לידים או להגדיל את המכירות, שיווק זה כמובן כרוך בעלות כלכלית כאשר החשיפות של המודעות \ הקלקות על המודעות עולות כסף לפי תקציב מוגדר מראש.
קידום אורגני מבוצע עם ראייה לטווח הארוך ולאחר מספר חודשים של עבודה נכונה ואינטנסיבית ניתן להתחיל לראות תוצאות גם מאפיק זה כאשר האתר למעשה עובד עבורנו ומזרים תנועה איכותית של אנשים שנחפשים אלינו במודעות החיפוש של גוגל בצורה אורגנית.


במאמר זה אנו מתמקדים בפרסום ממומן כאשר דרכו ניתן בצורה מהירה יחסית להרים קמפיין פרסום באינטרנט, לנתב אותו לדף נחיתה או לאתר העסק ולהתחיל לראות תוצאות תוך מספר ימים.
המשיכו לקרוא על מנת ללמוד עוד על פרסום ממומן שכן לכל עסק צריך להתאים את אסטרטגיית הפרסום המתאימה לו בשביל להשיג מקסימום תוצאות.


לאחר מחקר קהל יעד והגדרת יעדי פרסום ניתן להתקדם לבחירת פלטפורמות רלוונטיות לפרסום והחלטה על תקציב בשביל להרים קמפיין פרסום ממומן שמותאם עבור הצרכים של העסק.

ניהול קמפיינים בגוגל – מהם אפשרויות לפרסום ממומן בגוגל?

בעזרת פלטפורמת הפרסום של גוגל אנו יכולים לפרסם בגוגל קמפיינים מסוג PPC וכך לשלם עבור כל הקלקה מצד המשתמש, כל קליק מגיע לאתר העסק או דף נחיתה ומשם אנו מניעים את המשתמש לבצע רכישה, הרשמה, או כל המרה אחרת שאליה אנו שואפים.
בעזרת פרסום העסק בגוגל ניתן לקבל חשיפה לקהל יעד גדול מאוד שמכיל את הרוב המוחלט של גולשי האינטרנט.

פרסום בגוגל אדוורדס – PPC

פרסום מודעות גוגל Ads מוצגות בראשית הדף או בתחתית הדף של תוצאות החיפוש בגוגל.
בצורה זו של פרסום בגוגל אדוורדס  משתמש מחפש מונח מסויים בגוגל ואנו יכולים לייצר קמפיין ולהגדיר תקציב על מנת שמודעת פרסום של העסק תוצג בדיוק למי שמחפש את מונח הפרסום הזה.
המודעות יכולות להיות מוצגות בתוצאות הראשונות בעמוד לפני תוצאות הקידום האורגני או בתחתית העמוד, או בכלל לא.. הכל תלוי במערכת הפרסום בגוגל ובאלמנטים נוספים כגון: ציוון איכות של המודעה מצד גוגל, תקציב, פעילות מתחרים ועוד.

התשלום הוא על כל קליק של המשתמש בהתאם לתקציב שהגדרנו.
קליק כמובן מוביל את המשתמש לאתר שלנו, לדף נחיתה או כל נכס דיגיטלי אחר לפי הגדרתנו וכך למעשה אנו מתקדמים לעבר הפעולה שאנו מעוניינים שהמשתמש יבצע, כגון המרה, מכירה, הרשמה וכו.

פרסום ברשת הבאנרים של גוגל – GDN

ישנם כמות עצומה של אתרים ברחבי האינטרנט בכל מדינות העולם כמעט אשר עובדים בשיתוף פעולה עם מערכת פרסום הבאנרים של גוגל – Google Display Network.
בעזרת פלטפורמת הפרסום של גוגל ניתן לנהל קמפיינים דיגיטליים ולפרסום באנרים במגוון של אתרים ברשת וכך לקדם אתרים בגוגל בדרך אפקטיבית ביותר תוך פרסום באנרים במספר רב של אתרים רלוונטים בהם גולשים רוב הלקוחות הפוטנציאלים של העסק.
בדומה לפרסום אדוורדס גם במקרה זה התשלום הוא לכל הקלקה מצד הלקוח כאשר ברוב המקרים מדובר בעלות נמוכה יותר מאדוורדס.

לצורך העלאת ערך העסק, מיתוג, הנעה לפעולה וכו ברוב המקרים ניתן לשלב קמפיינים פרסום באנרים כחלק מאסטרטגיית ניהול קמפיינים ממומנים בדרך מצליחה ואפקטיבית עבור העסק.

פרסום ביוטיוב

אפשרות נוספת לקידום ממומן בגוגל הוא בעזרת הפטלפורמת YouTube.
מחקרים אחרונים מראים באופן ברור את אפקטיביות הווידאו אשר נמצא בנוכחות מאוד מאסיבית בכל רשת האינטרנט.
עבור כל עסק ניתן לפרסום וודיאו ביוטיוב על מנת לקבל חשיפה נוספת ומשמעותית בפלטפורמה פופולרית מאוד ולעיתים בעלויות נמוכות יחסית ביחס לשיטות פרסום אחרות.

פרסום קמפיין ממומן ברשת יוטיוב יכול להוביל לתוצאות מעולות ואחוזי המרה גבוהים וכמו כן הגברת המיתוג של העסק.

שיווק אימיילים בעזרת Gmail

אפשרות נוספת אפקטיבית לפרסום קמפיינים ממומנים דרך גוגל הוא פרסום בעזרת Gmail.
בדומה לפרסום בגוגל אדוורדס או רשת הבאנרים דרך פרסום ממומן בגוגל ניתן לייצר קמפיין פרסומי דרך פלטפורמת Gmail אשר שולח אימייל מעוצב למשתמשים לפי הגדרות כגון: פילוח תחומי עניין, ביקור קודם באתר העסק, דמוגרפיה ועוד.

כחלק מאסטרטגיית שיווק ממומן ניהול קמפיינים ממומנים בעזרת שיווק אימיילים יכול לדחוף קדימה את מאמצי השיווק, לגוון את שיטות ההגעה ללקוח ולהביא לתוצאות מצויינות עבור העסק.

טיפים לניהול קמפיינים ממומנים בגוגל

פרסום PPC בגוגל טומן בחובו מגוון רחב של אפשרויות ואסטרטגיות מנצחות להציג לגולשים את מודעות על העסק ולשלם בניגוד לפרסום מסורתי – רק על מי שהקליק וביצע אינטרקציה עם הקמפיין וזהו לעשה אחד היתרונות המרכזיים.

הגעה ממוקדת לקהל יעד שמביע עניין במוצר או השירות שהעסק מוכר וכמו כן אנו יכולים למדוד את האינטרקציה הזו, לבדוק מהיכן הגולש בא ועל איזו מודעה הקליק וכמובן האם ביצע רכישה בסופו של התהליך וכו.

בצורה זו ניתן להגיע בעזרת פרסום בגוגל וכמו כן בכל שיטה אחרת של שיווק דיגיטלי לקהל יעד רלוונטי לעסק תוך ביצוע אופטימיזציה איכותית במטרה לשפר את ביצועי הקמפיין.

מחקר מתחרים והיכרות עם קהל היעד

על מנת להצליח במאמצי השיווק חייבים להכיר את כל השחקנים העיקריים בשוק וכמו כן ללמוד את קהל היעד.
לפני ניהול קמפיינים ממומנים מומלץ ביותר לדעת "לצייר" באופן מדוייק ככל שניתן מהם המאפיינים של קהל המטרה,
מהם תחומי העניין שלהם, המטרות שלהם, תחביבים, גיל, מיקום גיאוגרפי, קשיים ואתגרים וכו.
בנוסף לכך חשוב ללמוד את המתחרים, מי הם? היכן הם מפרסמים? מה המסרים שלהם לקהל היעד? מהם הנכסים הדיגיטלים שלהם וכו.

התאמת המסר והפלטפורמות הנכונות לקהל היעד

חשוב לייצר את הקמפיינים הנכונים עם הקופירייטינג והנעה לפעולה הנכון לקהל היעד.
לפרסם היכן שקהל היעד שלנו נמצא ובשעות הנכונות, לתת את המסרים המתאימים על מנת להניע לפעולה ולהמרה וכו.

פרסום בריבוי פלטפורמות

כיום אין זה מספיק לפרסם רק בפלפורמה אחת או שיטה אחת ומשם להתקדם.
זו טעות שעושים המון מפרסמים או עסקים.
השיטה האפקטיבית והנכונה היא לפרסם קמפיינים במגוון פלטפורמות כחלק מאסטרטגיית שיווק כללית, משמע לייצר סוג של מכונת פרסום חוצה פלטפרומות, פרסום בגוגל, פרסום ברשתות חברתיות, כתיבת תוכן במקביל עבור קידום האתר וכו.
בצורה זו כל פלטפורמה נותנת ערך רב, "תופסת" את קהל היעד בזמן אחר ויוצרת היכרות מעמיקה שלו עם המותג.

השלב הבא בפרסום בריבוי פלטפורמות הוא לבדוק מהו השילוב הטוב ביותר, מהי הדרך המדוייקת שעוברים הלקוחות הכי טובים של העסק וכך ניתן לייצר שיטות פרסום מצליחות עבור העסק.

ביצוע אופטימיזציה שוטפת עבור קמפיינים ממומנים

עשיתם מחקר מתחרים? הכרת את קהל היעד וייצרתם קמפיין פרסום?
העבודה לא נגמרת כאן!
שיווק דיגיטלי מבוצע באופן שוטף ועל בסיס יומי שכן לאחר הרצת הקמפיינים מתחילים לקבל מידע באנליטיקס וכך ניתן לראות מהיכן מגיעות ההמרות, איזו פלטפורמת פרסום עובדת הכי טוב ומשם משנים תקציבים, מחלקים את העוגה אחרת ובהתאם לתוצאות ומתקדמים לעבר ההצלחה!

איך לפתוח חשבון פרסום בגוגל

קידום אתרים ממומן בגוגל היא שיטה מעולה שמתאימה לרוב העסקים על מנת להגדיל את המכירות, להשיג את היעדים שלהם וכו.
דרך גוגל אנו יכולים להגיע לקהל יעד נרחב במספר דרכים ושיטות, לבצע אופטימיזציה, לעשות שיווק רימרקטינג וכו.

ניתן לפתוח בקלות בעזרת חשבון Gmail + כרטיס אשראי חשבון פרסום בגוגל בקישור הבא
פתיחת חשבון פרסום בגוגל

לאחר פתיחת החשבון ניתן פרסום בקלות במגוון פלטפורמות אשר שייכות לגוגל כגון:
גוגל אדוורדפס, יוטיוב, גימייל ועוד.

חשוב מאוד להבין כי רק אם יש לכם את הידע המקצועי, הרצון והזמן להשקיע תוכלו להצליח בתחום הפרסום הממומן.
המצב כיום הוא שיש מתחרים רבים בכל תחום והמלאכה אינה פשוטה.
חשוב להשקיע את הזמן הנחוץ והמשאבים השונים על מנת לייצר קמפיינים איכותיים תוך שמירה על תקציב נכון ללא חריגות וכמובן שלקבל החזר השקעה חיובי והשגת יעדי הקמפיין.

פרסום עסקים בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק הוא אחת הדרכים המרכזיות שבהם משתמשים עסקים לניהול קמפיינים ממומנים וכך להגיע לקהל היעד עם המסרים המתאימים.

בעזרת קידום ממומן בפייסבוק ניתן לייצר מגוון רחב של סוגי קמפיינים כגון:
– קמפיין טראפיק לתנועה לאתר
– קמפיין לידים
– קמפיין מעורבות להגדלת עוקבים, שיתופים ותגובות בעמוד העסקי
– קמפיין המרות שמוביל לאתר העסק לצורך מכירה או המרה אחרת
ועוד.

פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מציעה מגוון אפשרויות לייצר קמפיין ממומן שיציג לגולשים מודעה תוך כדי הגלישה שלהם במערכת פייסבוק.
דרך פרסום בפייסבוק ניתן להגיע בצורה אפקטיבית לקהל יעד מאוד גדול שרלוונטי לעסק וכך לקבל לידים חמים, להגדיל את המכירות ועוד.

טיפים לפרסום עסקים בפייסבוק

אחת מן החוזקות העיקריות של מערכת הפרסום של פייסבוק היא היכולת לטרגט את קהל היעד באופן מדוייק יחסית ואפטיבי.
בעזרת פרסום ממומן בפייסבוק ניתן להגיע לקהל יעד על פי מגוון פרמטרים וכך להגיע בצורה מדוייקת עם המסר שאנו רוצים להעביר.
ניתן לטרגט קהלים על פי תחומי עניין, מצב אישי, גיל, מיקום גיאוגרפי, ביקור קודם באתר של העסק, מצב תעסוקתי וכו.


כאמור מדובר באחד מן היתרונות של פייסבוק, ברגע שהגדרנו את קהל היעד שאותו אנו רוצים לטרגט כל שנותן הוא להרים את הקמפיין והלשתמש באפשרויות שמערכת הפרסום של פייסבוק מציעה לנו על מנת לפרסם לקהל היעד הרלוונטי.

יתרון 2# של פרסום בפייסבוק
שימוש בכלי אנליטיקס של הפלטפרמה על מנת ללמוד על קהל היעד של העסק, להכיר את ההתנהגות שלו אוןליין ועל מנת שנוכל לזהות אותו באופן מדוייק ככל שניתן.

יתרונות נוספים של פרסום בפייסבוק
מערכת הפרסום של פייסבוק מציגה גמישות יחסית ואפשרות לשימוש בכלים מתקדמים, לדוגמא:
– יצירת חוקים לפרסום אשר עוצרים את הקמפיין בצורה אוטומטית לפי חוקים מוגדרים מראש כגון עלות גבוהה.
– יצירת קהלים שמורים מראש אשר ניתנים לשימוש חוזר
– בניית דוחות ניתוח נתונים בצורה מגוונת לצורך הסקת מסקנות וביצוע אופטימיזציה תוך כדי פעילות הקמפיין.

UpperTech – חברה לקידום עסקים באינטרנט

חברתנו עוסקת בהצלחה ובעלת ניסיון רב שנים בניהול קמפיינים ממומנים במגוון רחב של פלטפורמות עבור עסקים קטנים ובינוניים.
הצוות שלנו מקצועי וממקוצע בהקמת אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מנצחות על מנת להגדיל את המכירות ולהגיע לקהלי יעד חדשים ורלוונטים בעבור העסק שלכם.
פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק ובפלטפורמות נוספות יכול להוביל את העסק שלך קדימה!
צרו קשר למידע נוסף והצעת מחיר לקידום ממומן >