תוכן עניינים

ניהול קמפיינים ממומנים

שיווק דיגיטלי לעסקים הוא אחד הדרכים הכי יעילות לפרסום בימים אלו.
עולם השיווק הדיגיטלי מציג יתרונות רבים ביחס לשיטות פרסום מסורתיות כגון: טלויזיה, רדיו, שלטי חוצות ועוד.

שיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות, פרסום בגוגל, שיווק מבוסס תוכן ועוד הם דרך מצויינת להגיע לקהל יעד גדול ומגוון בדרך אפקטיבית תוך מטרה לנצל את התקציב בצורה הטובה ביותר.

ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל

בעזרת גוגל אנו יכולים לפרסם קמפיינים ממומנים ולהגיע לקהל היעד שלנו תוך תשלום על פי הקלקות או צפיות בסרטונים בלבד.
לדוגמא:

בעזרת פרסום בגוגל אדוורדס ניתן לפרסם מודעות בתוצאות החיפוש של גוגל – רק מי שמקליק על המודעה ועובר לאתר שלנו אנו משלמים על כך.
אפשר לפרסם באנרים באתרים בדיוק בשיטה זו.

פרסום ביוטיוב על פי צפייה בסרטונים שמקדמים את העסק
פרסום בעבור אנשים שהקליקו על האימיילים שהוצגו להם בתור פרסומת ועוד. gmail

פרסום בגוגל טומן בחובו מגוון רחב של אפשרויות ואסטרטגיות מנצחות להציג לגולשים את מודעות על העסק ולשלם בניגוד לפרסום מסורתי – רק על מי שהקליק וביצע אינטרקציה עם הקמפיין וזהו לעשה אחד היתרונות המרכזיים.
הגעה ממוקדת לקהל יעד שמביע עניין במוצר או השירות שהעסק מוכר וכמו כן אנו יכולים למדוד את האינטרקציה הזו, לבדוק מהיכן הגולש בא ועל איזו מודעה הקליק וכמובן האם ביצע רכישה בסופו של התהליך וכו.

בצורה זו ניתן להגיע בעזרת פרסום בגוגל וכמו כן בכל שיטה אחרת של שיווק דיגיטלי לקהל יעד רלוונטי לעסק תוך ביצוע אופטימיזציה איכותית במטרה לשפר את ביצועי הקמפיין

איך ניתן להתחיל לפרסם בגוגל?

לוגו adwords
מאמרים בשיווק דיגטלי

שיתוף ברשתות חברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

צור קשר