ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק

פייסבוק כידוע היא אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם,
מילארדי אנשים גולשים בפייסבוק כמעט על בסיס יומי וביחס לגלישה כללית באינטרנט בפייסבוק המשתמשים הרבה יותר אקטיבים ומשתפים מידע רב אודות תחומי העניין שלהם, דעות, תחביבים וכו.
כל פעילות המשתמשים בפייסבוק מנוטרת ע"י המערכת, לדוגמא: חברות בקבוצות מסויימות, אנשי קשר, תגובות ולייקים למודעות וכו.

בעזרת המידע שיש לפייסבוק על הגולשים היא מאפשרת פרסום באופן יעיל ואפקטיבי, פייסבוק מאפשרת בין היתר לפרסם באופן ממומן תוך טרגוט קהל יעד על פי מספר רב של מאפיינים כגון:
גיל, מגורים, תחביבים, שיווק רימרקטינג, מצב משפחתי ועוד.

השילוב הזה של משתמשים רבים אשר גולשים ברשת על בסיס יומי ומקדישים לכך לא מעט זמן ביום לצד יכולת לטרגט באופן יחסית מדוייק קהל יעד שבו אנו מעוניינים יוצר פלטפורמה מעולה לפרסום ממומן.

פרסום בפייסבוק זה תחום שעובד חזק כבר קרוב ל 15 שנים.. כמעט כל קהל היעד נמצא שם ובעזרת מסרים נכונים תוך ביצוע אופטימיזציה ניתן להגיע לתוצאות יפות מאוד גם עם השקעה כספית יחסית נמוכה לפלטפורמות אחרות.

פרסום-ממומן-בפייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק

מאפיינים ויתרונות בקידום ממומן בפייסבוק:

פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מציעה גמישות גדולה ומגוון אפשרויות לקידום ממומן עבור עסקים בפייסבוק.
דרך פייסבוק ניתן לפרסם מגוון סוגי קמפיינים, לעשות גם קידום אורגני במקביל של העמוד העסקי, לנתח את הנתונים בעזרת כלי האנליטיקס ועוד.
שיווק ממומן בפייסבוק מרכיב חלק גדול מאסטרטגיות שיווק רבות שכן אם מתבצע בצורה הנכונה יכול להביא לתוצאות והישגים מעולים עבור העסקים.

  • קהל יעד מגוון נמצא בפלטפורמה באופן קבוע ובמספרים גדולים
  • ניתן להשתמש בתור פלפורמה לרימרקטינג כחלק מאסטרטגיית שיווק כללית לעסק.
  • כלים מקצועיים לניתוח ביצועים ואופטימיזציה
  • מגוון רחב של סוגי קמפיינים למטרות שונות, לדוגמא : קמפיין לידים, קמפיין המרות, רכישות, חשיפה, מעורבות ועוד.
  • מחיר זול יחסית (תלוי באופי הקמפיין וקהל היעד)
  • חשיפה וחיזוק המותג תוך כדי הקידום הממומן בפייסבוק.

איך עושים שיווק ממומן בפייסבוק

בפרסום בפייסבוק דבר ראשון עלינו להכיר את המוצר שאנו מוכרים לעומק וכמו כן  את קהל היעד ולגבש את הדרך הטובה ביותר לפנות אליו.
כיום בעולם הפרסום התחרותי הכרחי להגדיר משפך שיווקי לכל קמפיין כך שנדע איך לפנות ללקוח במספר דרכים ולהכין אותו לביצוע הפעולה שבה אנו מעוניינים כגון: רכישה, הרשמה וככ.

לאחר מכן ממשיכים להקמת הקמפיין תוך גיבוש גרפיקה, קופירייטינג, בדיקת כל הנכסים הדיגיטלים, ווידוא התקנת פיקסלים באתר, ווידוא דרכי יצירת קשר עם בעל העסק וכו.

מתי רואים תוצאות?

קידום ממומן בפייסבוק יכול להוביל לתוצאות בצורה יחסית מהירה, בטח ביחס למאמצי קידום או שיוווק אורגני.
שיווק ממומן בפייסבוק מצריך עבודת מחקר והכירות עם קהל היעד, הכנה קופירייטינג וגרפיקה מתאימה, התקנת פיקסלים ועוד מספר פעולות פשוטות, לאחר מכן ניתן לצאת לדרך ולהתחיל לפרסום קמפיין ממומן בפייסבוק.

למידע נוסף והצעת מחיר צרו איתנו קשר בעבור הצעת אסטרטגייה מתאימה עבור העסק שלכם לפרסום בפייסבוק >

תוכן עניינים

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

להצעת מחיר והתאמת אסטרטגיית פרסום ממומן