תוכן עניינים

שיווק רימרקטינג מקצועי – מה חשוב לדעת

קמפיין רימרקטינג הוא שיווק לאנשים שכבר היו באינטרקציה עם אחד מהנכסים הדיגיטליים של העסק או עם קמפיין פרסומי שלו וכעת אנחנו מטרגטים מחדש את קהל זה ויוצרים עבורו קמפיין רימרקטינג עם מסר במיוחד עבורו.

בשורה התחתונה ובמילים פשוטות נאמר ומשיהו כבר ביקר באתר שלנו, צפה בווידאו שלנו, הקליק על טופס יצירת קשר וכו ולא הפך ללקוח אז בשלב זה אנחנו מציגים לו עוד פרסומת על מנת שיבצע את הפעולה שאנו מעוניינים שיבצע.

UpperTech היא חברה לקידום אתרים באינטרנט אשר יכולה לייצר את הקמפיינים האיכותיים ביותר שמתבססים על קהל רימרקטינג.
בעזרת קמפיינים ממומנים עם טרגוט קהל רימרקטינג ניתן לנצל את ערך המותג ומאמצי השיווק הדיגיטלי של העסק תוך העלאת כמות המכירות של העסק מהקהל שכבר היה באינטרקציה עם העסק בעבר

קמפיין רימרקטימג
רימירקטינג

למה כדאי לעשות שיווק רימרקטינג?

בשנים האחרונות תחום השיווק הדיגיטלי מתפתח ביחד עם עולם האינטרנט.
רשתות חברתיות חדשות, פורומים, אתרים וכו וכמובן כי התחרות עולה ויש מגוון רחב של מתחרים על כל שטח פרסום דיגיטלי וכל תשומת לב של המשתמשים.

בדיוק בגלל הסיבות הנ"ל חשוב לייצר מסע עבור הלקוח כך שיכיר את העסק, את הערך שהוא נותן ואת היתרונות שלו על מנת לבצע רכישה.
במרוצת השנים ניתן לראות מגמה ברורה לכך שהרוב המכריע של הרכישות או כל המרה אחרת לא נעשית מיד עם החשיפה לפרסומת הראשונה או לביקור הראשון באתר אלא צריך להיחשף למגוןן פרסומים וחומרים על האתר או השירות על מנת לבצע רכישה.
בגלל סיבה זו רימרקטינג הוא כה חשוב ואפקטיבי ביותר כמעט עבור כל קמפיין.

איך עושים רימרקטינג בפועל?

כמעט בכל פלטפורמת פרסום ניתן לייצר קמפיין רימרקטינג.
מההיבט הטכני אנו מטמיעים באתר פיקסל שזהו קטע קוד קטן אשר מטרתו "לסמן" את המשתמש ואז נוכל להציג לו פרסומת.

לדוגמא אנו יוכלים להטמיע פיקסל של פייסבוק באתר שלנו ואז דרך מערכת הפרסום של פייסבוק להציג מודעות של העסק שלנו לאותו גולש בעת שהוא גולש בפייסבוק.

תמונת אווירה למאמר שיווק רימרקטינג
אסטרטגיות פרסום דיגיטלי

יצירת קמפיין רימרקטינג עם UpperTech

יש לנו את המומחיות לייצר קמפיינים מנצחים.
ניהול קמפיינים ממומנים ע"י תכנון אסטרטגיית מסע לקוח כאשר שיווק רימרקטינג הוא חלק מאוד משמעותי באסטרטגיית הפרסום אנו מגיעים שוב ושוב לתוצאות מאד יפות והחזר השקעה חיובי במגוון קמפיינים.

שיווק רימרקטינג הוא הכרחי בשוק הנוכחי שבו התחרות גוברת ואין הכוונה לשיווק רימרקטינג בצורה פשוטה שלו אלא הכנת מסע לקוח רלוונטי לעסק והצגת פרסומות לקהלי יעד לפי תוכנית מוגדרת מראש.

לאחר תחילת הקמפיין אנו מתחילים לקבל תנועה של גולשים ואינפורמציה וכאן נכנסת לתמונה האופטימיזציה והתאמות נוספות לקהל היעד כך שנוכל למטב את התוצאות.

צרו איתנו קשר למידע נוסף והכנת אסטרטגיית פרסום עבור העסק שלכם.