ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק
פייסבוק כידוע היא אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם,
מילארדי אנשים גולשים בפייסבוק כמעט על בסיס יומי וביחס לגלישה כללית באינטרנט בפייסבוק המשתמשים הרבה יותר אקטיבים ומשתפים מידע רב אודות תחומי העניין שלהם, דעות, תחביבים וכו.
כל פעילות המשתמשים בפייסבוק מנוטרת ע"י המערכת, לדוגמא: חברות בקבוצות מסויימות, אנשי קשר, תגובות ולייקים למודעות וכו.
בעזרת המידע שיש לפייסבוק על הגולשים היא מאפשרת פרסום באופן יעיל ואפקטיבי, פייסבוק מאפשרת בין היתר לפרסם באופן ממומן תוך טרגוט קהל יעד על פי מספר רב של מאפיינים כגון:
גיל, מגורים, תחביבים, שיווק רימרקטינג, מצב משפחתי ועוד.
טרגוט מדוייק של גולשים בעזרת פרסום בפייסבוק
משתמשים רבים אשר גולשים ברשת על בסיס יומי ומקדישים לכך לא מעט זמן ביום לצד יכולת לטרגט באופן יחסית מדוייק קהל יעד שבו אנו מעוניינים יוצר פלטפורמה מעולה לפרסום ממומן, כאשר משלבים זאת טרגוט נכון ואפקטיבי בקמפיינים ממומנים בפייסבוק אפשר להגיע לקהל יעד גדול ורלוונטי באופן ממוקד ונכון וגם התוצאות יהיו בהתאם.
פרסום בפייסבוק זה תחום שעובד חזק כבר קרוב ל 15 שנים.. כמעט כל קהל היעד נמצא שם ובעזרת מסרים נכונים תוך ביצוע אופטימיזציה ניתן להגיע לתוצאות יפות מאוד גם עם השקעה כספית יחסית נמוכה לפלטפורמות אחרות.

יתרונות בקידום ממומן בפייסבוק
פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מציעה גמישות גדולה ומגוון אפשרויות לקידום ממומן עבור עסקים בפייסבוק.
דרך פייסבוק ניתן לפרסם מגוון סוגי קמפיינים, לעשות גם קידום אורגני במקביל של העמוד העסקי, לנתח את הנתונים בעזרת כלי האנליטיקס ועוד.
שיווק ממומן בפייסבוק מרכיב חלק גדול מאסטרטגיות שיווק רבות שכן אם מתבצע בצורה הנכונה יכול להביא לתוצאות והישגים מעולים עבור העסקים.
- קהל יעד מגוון נמצא בפלטפורמה באופן קבוע ובמספרים גדולים
- ניתן להשתמש בתור פלפורמה לרימרקטינג כחלק מאסטרטגיית שיווק כללית לעסק.
- כלים מקצועיים לניתוח ביצועים ואופטימיזציה
- מגוון רחב של סוגי קמפיינים למטרות שונות, לדוגמא : קמפיין לידים, קמפיין המרות, רכישות, חשיפה, מעורבות ועוד.
- מחיר זול יחסית (תלוי באופי הקמפיין וקהל היעד)
- חשיפה וחיזוק המותג תוך כדי הקידום הממומן בפייסבוק.
איך עושים שיווק ממומן בפייסבוק
בפרסום בפייסבוק דבר ראשון עלינו להכיר את המוצר שאנו מוכרים לעומק וכמו כן את קהל היעד ולגבש את הדרך הטובה ביותר לפנות אליו.
כיום בעולם הפרסום התחרותי הכרחי להגדיר משפך שיווקי לכל קמפיין כך שנדע איך לפנות ללקוח במספר דרכים ולהכין אותו לביצוע הפעולה שבה אנו מעוניינים כגון: רכישה, הרשמה וככ.
לאחר מכן ממשיכים להקמת הקמפיין תוך גיבוש גרפיקה, קופירייטינג, בדיקת כל הנכסים הדיגיטלים, ווידוא התקנת פיקסלים באתר, ווידוא דרכי יצירת קשר עם בעל העסק וכו.
מה זה פוסט ממומן
ניתן לפרסם בפייסבוק פוסט אשר יוצג לחלק מעוקבי העמוד וגולשים נוספים בעקבות פעילות האלגוריתם של גוגל, שיתופים, תגובות וכו. בצורה זו אנחנו תלויים באלגוריתם של גוגל שיציג את הפוסט לגולשים לפי הפרמטרים שלפיהם הוא עובד ומחליט על אופן ההפצה.
פוסט מסוג זה במידה והוא לא ויראלי יוצג לחלק מאוד קטן עד אחוזים בודדדים מקהל העוקבים שלנו + נספחים.
איך אפשר להגביר את החשיפה?
פשוט מאוד – פוסט ממומן.
פוסט ממומן זה פשוט לפרסם את הפוסט ע"י השקעה כספית על מנת לחשוף אותו לקהל הגולשים, בצורה הזו אנו יכולים לוודא את חשיפתו לקהל לקוחות פוטנציאלים ואם עשינו את הדברים נכון גם לקבל ערך בחזרה בדמות , לידים, רכישות, הגדלת קהל עוקבים, ביקור באתר וכו.
עלות לפרסום ממומן בפייסבוק
אין מינימום השקעה לפרסום בפייסבוק. מה שכן לעסקים לא כדאי לרוב להשקיע פחות מכמה אלפי שקלים מינימום בחודש בעבור פרסום בפייסבוק.
אם נרצה להשקיע זמן וליצור בסיס איתן להצלחות נצטרך להשקיע מינימום של אלפי שקלים, 3,000 – 4,000 ש"ח לפחות בעבור פרסום בפייסבוק על מנת שנוכל לראות תוצאות, לעשות אופטימיזציה, להגדיל את קהל העוקבים ולהפנות גולשים רבים לאתר העסקי.
כמובן שבכל הנוגע לתקציב פרסום הסופי האידיאלי בפייסבוק ושיטות עבודה נוספות נוכל לדעת רק לאחר בחינה של פעילות ומטרות הפרסום ולאחר ייעוץ אישי ע"י צוות הפרסום הממומן שלנו.
למידע נוסף, ייעוץ והצעת מחיר מוזמנים ליצור קשר בטופס בתחתית העמוד ונשמח לעמוד לשירותכם.
מתי רואים תוצאות?
קידום ממומן בפייסבוק יכול להוביל לתוצאות בצורה יחסית מהירה, בטח ביחס למאמצי קידום או שיוווק אורגני.
שיווק ממומן בפייסבוק מצריך עבודת מחקר והכירות עם קהל היעד, הכנה קופירייטינג וגרפיקה מתאימה, התקנת פיקסלים ועוד מספר פעולות פשוטות, לאחר מכן ניתן לצאת לדרך ולהתחיל לפרסום קמפיין ממומן בפייסבוק.
למידע נוסף והצעת מחיר צרו איתנו קשר בעבור הצעת אסטרטגייה מתאימה עבור העסק שלכם לפרסום בפייסבוק >