תוכן עניינים

פרסום העסק בגוגל באופן מקצועי – מה חשוב לדעת

קידום ממומן בגוגל הוא אחד הכלים החזקים ביותר שעומדים לרשותנו כאשר אנחנו רוצים לשווק את העסק שלנו או כנותני שירות ולהגדיל את המכירות או כל יעד אחר שנקבע.

יש לנו כמשווקי פרסום ממומן מגוון אפשרויות עבור פרסום העסק בגוגל ואם נבצע את הקידום באופן מקצועי עומד להיפתח בפנינו עולם חדש של אפשרויות וקהלי יעד חדשים אשר ניתן להגיע.

רוצים לקדם בגוגל ולא בטוחים אם אתם מכירים מספיק את התחום?

אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם בגוגל ואין לכם ידע נרחב בנושא- הגעתם למקום הנכון.
בנוסף ייתכן ויש לכם שירות חיצוני שמבצע עבורכם את מלאכת הקידום ואתם רוצים לבצע בקרה ולהבין יותר טוב האם אתם ממקסמים את הפעילות – אם כן אז בעזרת מדריך זה תוכלו לקבל מידע רב ערך ולהבין בצורה הרבה יותר טובה איך הדברים עובדים.

בואו ונתחיל לראות מספר טיפים ודגשים חשובים לתחילת המחקר והעבודה המעשית בפרסום האתר בגוגל

מחקר ראשוני לפני בניית הקמפיין

על מנת שנוכל לקדם באופן מקצועי ולהשיג את היעדים שלנו אנו צריכים להתחיל דבר ראשון ממחקר מתחרים ובאותו הזמן ללמוד את המוצר שלנו לעומד באופן מקצועי על מנת שנכיר את המאפיינים שלו ואת היתרונות והחסרונות שלו באופן מלא. אנו צריכים להבין מספר דברים לפני כניסה לפעילות מי המתחרים שלנו היכן המתחרים שלנו מפרסמים מחקר מילות מפתח אותם נרצה לטרגט – כולל אלו בתחרות גבוהה לצד תחרות נמוכה (אבל עם עלות לליד יותר נמוכה גם כן..) מאפייני המוצר שלנו כולל החוזקות שלו ונקודות התורפה מחקר מקדים שכזה הוא קריטי לתחילת עבודה מקצועית ובנייה נכונה של אסטרטגיית השיווק.
טיפים לפרסום בגוגל

הגדרת תקציב ויעדים

לאחר מחקר ראשוני עלינו להגדיר תקציב ויעדים על מנת שנוכל להמשיך לשלב הבא של תכנון אסטרטגיית השיווק. כמובן שצריך לוודא כי התקציב מאפשר תחרות בריאה עם המתחרים שלנו והוא מאפשר לנו להגיע לקהל יעד רלוונטי בכמות מספקת תוך ביצוע אופטימיזציה וקבלת נתונים בצורה מספקת על מנת שנוכל לשפר את הקמפיין בהמשך הדרך.

בנושא הגדרת יעדים עלינו להבין ולהגדיר בצורה מדויקת מהו המדד להצלחת הקמפיין ומהי העלות לכל לקוח עבור העסק, משמע באיזו נקודה הקמפיין שלנו הופך לרווחי עם החזר השקעה חיובי.

במקרה זה הכוונה היא לא בהכרח לעלות מסוימת לכל ליד אלא אנו צריכים גם לדאוג לאחוז ההמרה כי בסופו של יום מכירת המוצר או השירות תוך שמירה על רווח היא המטרה ולא עלות נמוכה לליד.

אסטרטגיית שיווק ובחירת פלטפורמות לפרסום

לאחר שיש לנו תכנית ותקציב אנו צריכים לבחור את אסטרטגיית השיווק, להגדיר מסע לקוח ולבחור באילו פלטפורמות אנו נשתמש לצורך פעילות השיווק.
פרסום ב Google Ads, Google Display , פרסום באמצעות תוכן או וודיאו וכו.

יש אפשרויות רבות ופלטפורמות לפרסום ואנחנו צריכים לוודא שהם אפקטיביות לקהל היעד שלנו
ונוכל להשתמש בהם בהצלחה לביצוע המרות תוך שמירה עם גבולות התקציב.

בניית דף נחיתה \ עיצוב גרפי \ התקנת פיקסלים וכלי מדידה.

ייצרתם קמפיין מנצח מבחינת מחקר מתחרים, מילות מפתח, אסטרטגיה וכו ועכשיו הכי חשוב לטפל בדף הנחיתה.
עיצוב מושך ורלוונטי לקהל היעד, עמוד נחיתה עם חווית UX מעולה כולל מגוון אפשרויות להשארת פרטים או ביצוע כל המרה אחרת באופן נוח הוא דבר קריטי ביותר למאמצים שלנו.

בנוסף הטמעת פיקסלים לטובת פעילות רימרקטינג, אנליזה ומדידת המרות היא גם כן חשובה ביותר.

לסיכום,
אל תשכחו את הטיפ הנ"ל כי מניסיוננו קמפיינים רבים משקיעים המון  זמן בקופירייטינג , מילות מפתח וכו' ופחות מידי זמן בדף נחיתה מושקע מכל הבחינות,

הזנחה או חוסר תשומת לב מספקת בנושא זה יכולה להיות השפעה שלילית מכרעת שתוביל לכישלון הקמפיין.

ניתוח ביצועים

לאחר שהקמפיין נכנס לפעילות ואנחנו מתחילים לקבל תנועה של גולשים לאתר או דף הנחיתה זה הזמן לבצע מקצים של שיפורים ולעשות אותם לפחות על בסיס שבועי (עדיף גם יומי אבל זה תלוי בכמות התנועה של הקמפיין ובגורמים נוספים).
בעזרת כלי ניתוח של מערכות הפרסום בתוספת שימוש בגוגל אנליטיקס ומערכות נוספות, תהליך האופטימיזציה חשוב שיעשה במגוון אספקטים כגון:

אופטימיזציה של קהל היעד
אופטימיזציה של מילות המפתח

אופטימיזציה של הקופירייטינג והגרפיקה

וכמו כן חשוב לתת את הדגש על שיפור העיצוב של דף האתר או דף הנחיתה כך שיגרום לעלייה מתמדת באחוז ההמרה משמע אחוז האנשים שמגיעים לאתר ומבצעים את הרכישה \ השארת פרטים או כל פעולה אחרת שתחשב כהמרה לפי יעדי הקמפיין.

למידע נוסף אודות אסטרטגיות קידום נוספות היכנסו למדריך לשיווק דיגיטלי או המשיכו לגלוש באתר שלנו ולהנות ממידע נוסף אודות קידום עסקים באינטרנט 🙂

מאמרים בשיווק דיגטלי

שיתוף ברשתות חברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

צור קשר