תוכן עניינים

מדריך מבוא לשיווק דיגיטלי

אם אתם מעוניינים במדריך מבוא לשיווק דיגיטלי שהוא פשוט להבנה ויחד עם זאת מקיף ומקצועי הגעתם למקום הנכון! אנחנו נעזור לכם להבין מהם הכלים הפופולרים והפלטפורמות שבהם משתמשים אנשי הדיגיטל ואיך גם אתם יכולים להשתמש בפלטפורמות אלו לטובת ניהול או פיקוח על קמפיינים ממומנים שפועלים בעסק שלכם או לטובת מטרות אחרות כגון מעקב וניתוח מתחרים, קידום אתרים, בחינת אפשרויות פיתוח העסק למחוזות חדשים ועוד. אז בואו נתחיל 🙂
שיווק דיגיטלי

מה זה שיווק דיגיטלי?​

 שיווק דיגיטלי הוא שיווק עסקים באינטרנט באמצעות מספר רב של דרכים, אסטרטגיות ופלטפורמות שיווק.

ניתן לייצר קמפיינים ותוכניות אסטרטגית פרסום במספר גדול של דרכים אבל תמיד מטרותיו יהיו מוגדרות, לדוגמא:
פרסום בניית תדמיה,  הנעה לפעולה כגון פרסום של העסק לטובת מיתוג, מכירת מוצר, השארת פרטי יצירת קשר, רישום לרשימת תפוצה וכו.
השיווק מבוצע דרך אתר תדמית או מסחר, קידום אתרים אורגני, קידום אוגנית ברשתות חברתיות, פרסום ממומן ועוד.

תהליך השייוק ויצירת האסטרטגיה מתחילה לאחר הבנת היעדים של העסק והגדרת מטרות, לאחר מכן נבצע מחקר של קהל יעד, מחקר מתחרים ומשם נמשיך לבניית אסטרטגיה ממוקדת בהתאם.
בניית אסטרטגיה כולל חלוקת תקציב,  הגדרת מסעות לקוח, הגדרת תכנית פעולה מדוייקת כולל פירוט אודות באילו פלטפורמות או דרכים יתבצע השיווק ועוד.

כמובן שמדובר פה במדריך מאוד מקוצר ולא שלם רק לצורך המחשה של אבני הדרך בבניית תכנית שיווק דיגיטלי. 

למה כדאי להשתמש בשיווק דיגיטלי?

כיום ניתן לומר כי שיווק דיגיטלי נותן תוצאות הרבה יותר טובות ביחס לשיווק מסורתי כגון טלויזיה, רדיו, שלטי חוצות וכו.
אמנם ניתן לשלב ביחד שיווק מסורתי ודיגיטלי על מנת לקדם את המותג ביחד עם מטרות העסק המיידיות אבל לצד זאת חשוב להבין את היתרונות של עולם הדיגיטל כגון:
 – הגעה ממוקדת לקהל היעד
 – גמישות תקציבית
 – התאמת המסר לקהל היעד
– אופטימיזציה
– רימרקטינג
– רשימות תפוצה
ועוד.

בעולם השיווק הדיגיטלי בשנת 2020 יש מספר ערוצים מרכזיים לביצוע שיווק והגעה לקהל הידע,
בואו ונסקור כמה מהם:

קידום אתרים – SEO:
גוגל פיתחה אלגוריתם אשר סורק את האתרים ברחבי הרשת וקובע על פי פרמטרים קבועים מראש את מיקומי הדירוג של האתרים בתוצאות החיפוש של המשתמשים.
בקידום אתרים אנו נבצע שיפורים והתאמות לטובת מנועי החיפוש על מנת להתקדם ככל שניתן ושנכס הדיגיטלי שלנו ידורג גבוה בכמה שיותר מונחי חיפוש.

למידע נוסף היכנסו למדריך מקיף לקידום אתרים אורגני.

שיווק ברשתות חברתיות:
הדרך לבניית מותג מצליח אשר מייצר ערך לטווח הארוך עוברת דרך פעילות ענפה במגוון רשתות חברתיות.
נוכחות בלינקדין, פייסבוק, אינסטגרם וכו תשמש למסעות לקוח, פרסום, חשיפה אורגנית, רימרקטינג ותביא לכם ערך רב.

 בלוג:
יצירת תוכן איכותי אשר מביא ערך לגולשים זהו אחד המפתחות בדרך להצלחה בעולם הדיגיטלי,
לא רק תחום ה SEO יהנה אם תייצרו תוכן איכותי אלא תוכלו לזכות בחשיפה, לקוחות חוזרים שיעריכו אתכם, עליית ערך המותג שלכם, שיתופים ברשתות חברתיות ועוד.

שיווק אימייל:
צורת שיווק זו נחשבת וותיקה יחסית אך עדיין עובדת ובנוסף לכך גם זולה.
רשימת תפוצה של לקוחות שלכם עם שליחת ניוזלטר שבועי עם מדריכים, חדשות, מבצעים וכו יכולה להוסיף לכך עוד כמה אחוזים לנתון הרווח..

פרסום ממומן:
פרסום ממומן יכול להגיע דרך מגוון רחב של פלטפורמות, 
פרסום ברשת החיפוש של גוגל, רשת המדיה של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טאבולה ואאוטבריין ועוד.
יש שיווק של פרסום ישיר בצורה של טקסט או תמונה, יש שיווק באמצעות תוכן אשר אמור לעניין את הלקוח הפוטנציאלי לפני הניסיון לגרום לו לבצע פעולה ועוד.

לכל פלטפורמה יתרונות וחסרונות וברוב המקרים משלבים מספר פלטפורמות לטובת עבודה סינכרונית כולל מסעות לקוח ופעילות רימרקטינג ביחד עם אופטימיזציה בדרך להפקת מקסימום תוצאות והחזר השקעה חיובי.

אחת הדרכים הכי טובות לפרסם כיום הדיגיטל הוא בעזרת פלטפורמת הפרסום של גוגל, היכנסו למדריך אודות טיפים לפרסום בגוגל ותיחשפו לעולם שלם וחדש של אפשריות לייצור קמפיינים באופן מקצועי בפלטפורמה שתאפשר לכם להגיע בצורה ממוקדת לקהל יעד איכותי ורלוונטי במספר דרכים אפקטיביות

מאמרים בשיווק דיגטלי

שיתוף ברשתות חברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

צור קשר